Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Hus och Hem (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=53)
-   -   Jul igen fy fan (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=1582)

Torsten 2016-11-19 23:09

Jul igen fy fan
 
Krav krav och ännu mera krav. Redan fått barnbarnens önskelista där den ena vill ha en bärbar spelkonsol och eftersom dom inte kan samsas om den surfplatta jag naturligtvis bekostat tidigare vill dom ha en till. Så hur jävla körd är jag och är jag ensam?

Kickan 2016-11-21 18:03

Nja just nu är du nog ensam. Barnbarn har inte börjat droppa in än hos mig.
Och barnen ser det guschelov som en ynnest att slippa sina föräldrars påprackade presenter.

sign *snål några år*

Christer 2016-12-07 23:17

Jag funderar på en old school-lösning: jag ritar teckningar och gör grejor av toapappersrullar till alla intressenter. Det funkade och uppskattades 1978 så det borde funka i dag också. :)

Sven Hedin 2018-12-14 20:31

Jul igen? Fy fan... :cry:

Sven Hedin 2023-04-11 16:40

Ja snart är vi där igen. Våren, sommaren och hösten går fort och sen blir det snart till att ge sig ut i julhandeln. :)

CodeMAN 2023-04-12 13:56

Håller med. Det är lika bra att börja handla julklapparna redan nu. Och glöggen.

Sven Hedin 2023-04-13 16:36

Vill man ha mogen skinka kan man ju köpa sån där påskskinka jättebilligt nu och låta den ligga till sig längst ner i kylen. :)

CodeMAN 2023-04-15 11:32

Så länge man inte glömmer bort dem i frysen sen. Jag har 2-3 år gammalt kött i min frys, funderar fortfarande på om jag ska äta dem - vilket kommer nog att ta ytterligare 2-3 år.

Sven Hedin 2023-04-17 06:21

Det tycker jag absolut att du skall göra. De där lyckostarna som provsmakade den 30000 år gamla mammuten har jag länge varit väldigt avis på.


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:49.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson