Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Sportfånen (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=19)
-   -   Om du vann 160 miljoner? (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=1449)

Torsten 2009-09-12 14:03

Om du vann 160 miljoner?

Potten på lotto ligger väl på det den här veckan om du prickar in 7 rätt och 2 sista i jokernumret. Visst är chansen mikroskopisk om inte näst intill obefintlig men lämnade ändå in en kupong i dag. Och visst är mycket av det roliga att drömma om vad man skulle göra med så mycket pengar om det osannolika skulle hända? Själv skulle jag köpa en enorm lustjakt och tillbringa resten av mitt liv i lyx i olika hamnar jorden runt. Men som vanligt sitter man väl där i morgon med sina sketna 2 eller högst 3 rätt.:(

sås på slipsen 2009-09-12 16:32

Jag skulle börja med att åka till jobbet.

Där hade jag bajsat på chefens skrivbord, och torkat mig med hans frus gardiner. :yes:

Torsten 2009-09-12 17:03

Citat:

Ursprungligen postat av sås på slipsen (Inlägg 48190)
Jag skulle börja med att åka till jobbet.

Där hade jag bajsat på chefens skrivbord, och torkat mig med hans frus gardiner. :yes:

Ja det är ju alltid en början.:unsure: Men tänk om du du inte sett rätt på kupongen? Hur pinsamt vore det?:kaffe:

Fortune 2009-09-12 17:20

Skulle jag bli mycket förvånad eftersom jag inte spelar. :p

Torsten 2009-09-12 17:35

Citat:

Ursprungligen postat av Fortune (Inlägg 48192)
Skulle jag bli mycket förvånad eftersom jag inte spelar. :p

Äh gör det inte själv vanligen. Men den som inte vågar vinner inte heller. Men OK kammar jag hem 160 millar skickar jag en mille till dig.:kaffe:

Fortune 2009-09-12 17:39

Citat:

Ursprungligen postat av Torsten (Inlägg 48193)
Äh gör det inte själv vanligen. Men den som inte vågar vinner inte heller. Men OK kammar jag hem 160 millar skickar jag en mille till dig.:kaffe:

Det blir ju nästan lika bra som att hitta vinstlotten på gatan, ju. :notworthy:

Torsten 2009-09-12 18:27

Citat:

Ursprungligen postat av Fortune (Inlägg 48194)
Det blir ju nästan lika bra som att hitta vinstlotten på gatan, ju. :notworthy:

Nu ska vi inte vara så negativa. Visst måste dom djävulska kulurna någon gång stundsa min väg :kaffe:.

Fortune 2009-09-12 21:41

Citat:

Ursprungligen postat av Torsten (Inlägg 48195)
Nu ska vi inte vara så negativa. Visst måste dom djävulska kulurna någon gång stundsa min väg :kaffe:.

Jag var inte ett dugg negativ Frågan är väl hur jag ska vara nu? :unsure:

Torsten 2009-09-12 21:58

Citat:

Ursprungligen postat av Fortune (Inlägg 48198)
Jag var inte ett dugg negativ Frågan är väl hur jag ska vara nu? :unsure:

Nja skaffa en intergralhjälm en moped och en leksakspisol och du fixar din livstidsförörjning på två röda. Bara i Sverige.:D

Fortune 2009-09-12 22:05

Citat:

Ursprungligen postat av Torsten (Inlägg 48199)
Nja skaffa en intergralhjälm en moped och en leksakspisol och du fixar din livstidsförörjning på två röda. Bara i Sverige.:D

Okay, då vet jag. Inga miljoner till dig idag då. För det kan väl inte vara så att du lurar mig? :scared:

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:38.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson