![]() |
Kiss i bassängen kan ge astma
Stora nyheter från Expressen: Urin i klorerat vatten ger kemiska reaktioner som kan utlösa astmaanfall.
http://www.expressen.se/halsa/1.1700...ge-astmaanfall Nååå, brukar ni pinka i bassängen? :unsure: |
Faktum är att det är en riktigt, riktigt äcklig "nyhet", jag har aldrig varit särskilt förtjust i badhus och nu har jag ett väldigt gott skäl för att avstå från att gå dit.
:kräksflino: |
Citat:
|
Men det tyder ju på att folk i en rätt stor mängd kissar i poolvatten, varför gör man så?
Mig veterligen finns det toaletter på badhus och de som kissar i vattnet måste väl på nåt vis gilla att bada i kiss. (Fy f..n, jag mår lite illa när jag skriver det här). Folk är idioter helt enkelt. |
Citat:
|
5-0 till aldrig i livet, Var ärliga era pissare i poolen
|
Citat:
|
När jag satt med lillgrabben och plaskade i barnpolen kände jag att vattnet alltid var varmare där. Nu vet jag varför.:(
|
Citat:
|
Citat:
Aha, här kommer kanske äntligen förklaringen till att killarna har kalsonger under badbyxorna som jag har undrat över :hmm: Själv tycker jag det ser urbota löjligt ut när folk har både kalsonger och badbyxor på sig så jag skrattar åt dem och pekar finger som Nelson i Simpsons bakom deras ryggar :peka: :tihihi: För övrigt går jag alltid på toa innan jag springer till bassängen så inget pinsamt händer :pippi: |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:38. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson