![]() |
Vad är detta - till bilen kanske?
Vid första anblicken ser det ut som en plånbok men den har underlig form, är märkt General motors och har ett innanmäte som skvallrar om ett mer specifikt användningsområde. Kanske ska man lägga sin servicebok där? Cigariller?
http://i40.tinypic.com/2dv7alc.jpg |
Citat:
|
Cigaretterna måste varit smalare förr. Standardcigg passar inte riktigt.
En Opel säger du? Jag är mer för Citroën och Gauloises men jag får väl anpassa mig. |
Citat:
|
Citat:
Spoiler:
|
Jäklar vad stiligt!
|
Citat:
Var på träff förra helgen och såg denna skapelse: Spoiler:
|
Testa med cigariller av märket Cortez, de är väldigt tunna.
|
Nej nej och nej, Multifilter ska det vara - inget annat.
|
Citat:
Men nuförtiden är en såpass lycklig bandom väldigt få förunnad. Själv fick jag under mina första levnadsår hålla tillgodo med en Renault 16. |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:49. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson