Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   h@XX0r och teknik- och spelstofiler (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=30)
-   -   Kvinnor och datorer = problem (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=1232)

Torsten 2009-04-03 20:08

Kvinnor och datorer = problem
 
För tredja ggn den här veckan har jag behövt åka hem till särbon för att hon inte kommer in på Gmail. Samma fel varje gång att hon lagt in Gmails lösenord under något alternativ i Windows live messenger. OK vill inte vara trångsynt men är kvinnor och datorer särskilt kompatibla? (duckar och söker skydd):whistle:

sås på slipsen 2009-09-23 00:36

Kvinnor kör i alla fall bil jävligt illa.
Det blir som en svallvåg där de drar fram, med stackars män som få väja och panikbromsa sig ner i diket, då läpp- ögon och hårprodukter åker upp framför backspegeln.
Fast ibland blir det lite självsanering.

http://i19.photobucket.com/albums/b2...nligafrare.jpg

Torsten 2009-09-23 18:56

Haha och tanka är dom heller bra på.

Avståndsbedömning vad är det?:D

Torsten 2009-09-23 19:00

Nä den gick inte

Torsten 2009-09-23 19:00

Och äntligen kommer vi till verkstan.:kaffe:

Christer 2009-09-23 20:39

Hysteriskt kul! :D

CodeMAN 2009-09-24 19:30

Hörni, jag har arbetat med flera kvinnliga it-tekniker, databas-designers, osv, så var oerhört duktiga på det de gjorde.

En av mina nördkompisar är gift med en kvinnlig Unix-tekniker, och med tanke på kompisens nördhetsgrad så skulle han knappast klara av en kvinna och it-tekniker som inte kunde ett skit.


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:20.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson