![]() |
sponserade länkar: kul
Kollade den här artikeln om två kvinnor som är inblandade i ett sextrakasseriärende på universitetet.
Titta längst ner, där kommer en automatgenerad länksamling, det är företag som s a s förbetalt annonsplats genom att söka på förmodat relevanta ord i artiklarna, och få in länken om det är tillräcklig match. Kan man gissa att underklädesannonserna valt att matcha på orden "kvinnor" och "sex"? :p Edit: nä nu är länksamlingen ändrad! :o Nu är det fonder och pengaplaceringar. Det är säkert omnämnandet av skadeståndssumman den matchar på :lol: |
Jag fick skolänkar. Hur förklarar du det?
Bloggen Neurologica som till stor del handlar om tveksam "alternativmedicin" får ibland sponsrade länkar om homeopati och akunpunktur när det bloggas om dessa ämnen. |
skolänkar :lol:
|
Det är lite som ett lotteri, kul!
Jag fick: Citat:
|
Jag fick också förslag om tveksamma kreditkort och sms-lån...
Länkarna kanske är sammankopplade - IP/tidigare surfhistorik - och då antas att Kickan är intresserad av sexiga underkläder och Tåkjo en som attraheras av alternativ medicin...:tihihi: |
Detta är nästan en foliehattstråd nu...https://static.flashback.info/img/smilies2/sly.gif
vet inte om jag vågar kolla sponsrade länkarna mer, men OK here we go: asch kreditlänkarna bara.... |
Jag fick en massa länkar om linser. Hur kan de veta att jag ser illa? :unsure:
|
Citat:
eller så matchar den på orden "närgågna", "sett", "förstå" |
De kanske utgår från att läsaren hållit på att ta sig igenom artikeln sedan den publicerades men ännu inte är färdig.
|
Det blir linser för mig med och jag ser som en kratta.
Läskigt hur kan dom veta ? |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:41. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson