![]() |
När kommer de?
|
Citat:
|
Citat:
Jag såg ett program där någon i USA hade filmat ett rymdskepp. Det var v-format och lyste precis så som på Gullans bild. Sedan kan ju någon konspirationsteoretiker försöka hävda att det där är batteridrivna lampor som laddas upp av solceller som står i Gullans trädgård och lyser :cool: |
I valet 2010 lär det dyka upp partier från alla möjliga planeter.
Foliehatt på ----> :skamsen: |
Citat:
Vänta nu, de kanske redan har landat hos Gullan... och tagit över Gullans kropp... och det är förmodligen inte Gullan som skriver nu... :unsure: Vad kan de vara ute efter, modda internetforum på jorden kanske? :skamsen: |
Dags att vidta åtgärder på forumet. Vi måste starta en "rädda obsklassen från utomjordingar"- task force.
Inför det som komma skall. |
Näe. De har inte kommit, inte än i alla fall. Men vi har gjort en landningsbana så att de vet var de ska ta vägen, NÄR, de kommer. *väntar*
|
Visst är den fin, landningsbanan? :proud:
|
Jag är mycket imponerad. Kanske kommer såsen neddimpande där ngn dag, om han ger sig upp i luften...:D
|
Citat:
Sånt vet man aldrig...:cool: |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:56. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson