Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Fråga oraklet (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=57)
-   -   När kommer de? (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=1205)

Gullan 2009-03-22 20:38

När kommer de?
 
http://i240.photobucket.com/albums/f...t/CIMG1978.jpg

Vänlige Viktor 2009-03-22 20:39

Citat:

Ursprungligen postat av Gullan (Inlägg 41200)

Va e det där för någe?

Evert 2009-03-22 20:53

Citat:

Ursprungligen postat av Vänlige Viktor (Inlägg 41201)
Va e det där för någe?

Utomjordingar! :scared:

Jag såg ett program där någon i USA hade filmat ett rymdskepp. Det var v-format och lyste precis så som på Gullans bild.

Sedan kan ju någon konspirationsteoretiker försöka hävda att det där är batteridrivna lampor som laddas upp av solceller som står i Gullans trädgård och lyser :cool:

Christer 2009-03-22 21:33

I valet 2010 lär det dyka upp partier från alla möjliga planeter.

Foliehatt på ----> :skamsen:

CodeMAN 2009-03-22 22:20

Citat:

Ursprungligen postat av Evert (Inlägg 41205)
Sedan kan ju någon konspirationsteoretiker försöka hävda att det där är batteridrivna lampor som laddas upp av solceller som står i Gullans trädgård och lyser :cool:

Hahaha... :D

Vänta nu, de kanske redan har landat hos Gullan... och tagit över Gullans kropp... och det är förmodligen inte Gullan som skriver nu... :unsure:

Vad kan de vara ute efter, modda internetforum på jorden kanske? :skamsen:

Mröff 2009-03-22 22:25

Dags att vidta åtgärder på forumet. Vi måste starta en "rädda obsklassen från utomjordingar"- task force.

Inför det som komma skall.

Gullan 2009-03-22 22:27

Näe. De har inte kommit, inte än i alla fall. Men vi har gjort en landningsbana så att de vet var de ska ta vägen, NÄR, de kommer. *väntar*

Gullan 2009-03-22 22:30

Visst är den fin, landningsbanan? :proud:

Mröff 2009-03-22 22:54

Jag är mycket imponerad. Kanske kommer såsen neddimpande där ngn dag, om han ger sig upp i luften...:D

sås på slipsen 2009-03-22 23:05

Citat:

Ursprungligen postat av Mröff (Inlägg 41319)
Jag är mycket imponerad. Kanske kommer såsen neddimpande där ngn dag, om han ger sig upp i luften...:D


Sånt vet man aldrig...:cool:


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:56.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson