![]() |
Senaste modet är haremsbyxan
Ja visst är den snygg? Eller allvarligt är det nog det fulaste plagg jag sett.:kaffe:http://data.fuskbugg.se/skalman01/-byxa.jpg
|
Jag kommer inte att inhandla några haremsbyxor, håller med om att de är fula och oklädsamma.
|
När jag såg reklampelarna med bilder på såna där haremsbyxor så funderade jag direkt på att starta en FB-tråd om att "jag funderar på att börja med haremsbyxor" men jag skiter nog i det.
|
Sådär har ju småkillarna sett ut i flera år, Gällivarehäng hette det i forntiden. Lika fult nu som då.
|
Vederstyggligt. :no:
|
Fruktansvärt fult och det måste ju dessutom vara jäkligt obehagligt att gå omkring med brallorna vid knäna. :rolleyes:
|
Jag var en haremsbyxtjej på den tid det begav sig. Känner inte för att återuppliva det modet.
Kan dock inte garantera att jag inte inhandlar sådana, eftersom jag nu har tre par snowjogging hemma. Ett par är faktiskt ett par vagabond av senaste snitt i hög stöveltyp. |
För de med vuxenblöja är det nog ett välkommet mode. Jag och flickvän diskuterade faktiskt detta mode igår och kom fram till att vi om sex månader kommer ha vant oss.
|
Hela denna stan är tapetserad med en kvinna som har haremsbrallor, som går att köpa på Gina Tricot.
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:26. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson