Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Hus och Hem (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=53)
-   -   Hata putsa fönster tråden (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=1183)

Torsten 2009-03-13 23:05

Hata putsa fönster tråden

Visst är jag för snål för att låta ett proffs sköta jobbet så varför gnälla här? Kanske för att jag gillar att gnälla? Men hur lyckas alltid proffsen bättre än mig med min trasa och ett helvetiska gnuggande? Putsar du fortfarande dina fönster själv när det är så billigt att få någon annan att fixa skiten?:kaffe:

Fortune 2009-03-13 23:08

Citat:

Ursprungligen postat av Torsten (Inlägg 40335)
Visst är jag för snål för att låta ett proffs sköta jobbet så varför gnälla här? Kanske för att jag gillar att gnälla? Men hur lyckas alltid proffsen bättre än mig med min trasa och ett helvetiska gnuggande? Putsar du fortfarande dina fönster själv när det är så billigt att få någon annan att fixa skiten?:kaffe:

Jag tvättar mina fönster själv och jag tycker att det är roligt. Tyvärr orkar jag inte riktigt som förr eftersom fibron sätter käppar i hjulen men jag gör det om än inte lika snabbt som tidigare.

CodeMAN 2009-03-13 23:35

Citat:

Ursprungligen postat av Fortune (Inlägg 40336)
Jag tvättar mina fönster själv och jag tycker att det är roligt. Tyvärr orkar jag inte riktigt som förr eftersom fibron sätter käppar i hjulen men jag gör det om än inte lika snabbt som tidigare.

Synd att vi aldrig träffades när jag bodde i Gävle. Du kunde tvätta min fönster, och jag kunde plocka svamp åt dig... ;)

Fortune 2009-03-13 23:52

Citat:

Ursprungligen postat av CodeMAN (Inlägg 40341)
Synd att vi aldrig träffades när jag bodde i Gävle. Du kunde tvätta min fönster, och jag kunde plocka svamp åt dig... ;)

Fast jag gillar ju att plocka svamp också. :p Tidigare tvättade jag fönster åt ett helt gäng men blev tvungen att sluta när kroppen värkte mer och mer för varje fönster. :(

Svimfärdig 2009-03-13 23:55

Tvätta fönster? :unsure: Måste man göra det? :whistle:

Fortune 2009-03-13 23:58

Citat:

Ursprungligen postat av Svimfärdig (Inlägg 40347)
Tvätta fönster? :unsure: Måste man göra det? :whistle:

Klart att man inte måste men det underlättar om man vill kika på grannarna. :yes:

Svimfärdig 2009-03-14 00:13

Citat:

Ursprungligen postat av Fortune (Inlägg 40352)
Klart att man inte måste men det underlättar om man vill kika på grannarna. :yes:

Det förklarar mina skitiga fönster då. :D Handlar kanske mer om att jag inte vill att dom ska se MIG tror jag...

Fortune 2009-03-14 00:24

Citat:

Ursprungligen postat av Svimfärdig (Inlägg 40362)
Det förklarar mina skitiga fönster då. :D Handlar kanske mer om att jag inte vill att dom ska se MIG tror jag...

Det är ju också en bra anledning. :)

Svimfärdig 2009-03-14 00:29

Citat:

Ursprungligen postat av Fortune (Inlägg 40368)
Det är ju också en bra anledning. :)

Jag skyller på allt bara jag slipper putsa fönster. :p

Fortune 2009-03-14 00:34

Citat:

Ursprungligen postat av Svimfärdig (Inlägg 40373)
Jag skyller på allt bara jag slipper putsa fönster. :p

Men det är roligt, iaf när man är klar. :D

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:12.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson