![]() |
Djurvänner du mist
Visst är det sorgligt men tyvärr lever vissa arter inte särskilt länge. Hade en hund som blev 12 innan den dog i cancer. Två undulater där den ena hackade ihjäl den andra (tror han var bög) Några marsvin och en sköldpadda har också farit till djurens egna himmel vad jag minns. Hur många husdjur har du mist hittils?:kaffe:
|
En kanin
Ett marsvin Fem katter Två hamstrar Två råttor Ett tjugotal möss En hund Akvariefiskar Vandrande pinnar (som iofs kan ha varit döda redan från början) |
Nja akvariefiskar är väl inte mer än än en förbrukningsvara? Vet inte om någon guldfisk blev äldre än en vecka när frugan ville få lite annat sällskap.:(
|
OJ!
Ett gäng katter, kan nog vara sju stycken, varav en blev påkörd och en (förmodligen) tagen av räven. 5 hundar. 1 marsvin 2 hamstrar 4 undulater 2 kanariefåglar 1 häst 5 kaniner ett gäng vita möss och ett otal akvariefiskar. Konstigt nog vänjer man sig aldrig..... Det är en av anledningarna till att jag inte har djur idag. |
Citat:
|
Citat:
Jag har aldrig haft husdjur i mitt liv, och Diesel är "bara" 6 år gammal. Långt kvar innan jag får skriva under denna tråd... :skamsen: |
tre hamstrar
åtta råttor fem husmöss tre hundar och några hundra fiskar av olika slag. |
Citat:
Jag/vi hade inte hundarna samtidigt men jag är gammal och har hunnit med många vet du. Några har ju, naturligtvis, överlappat varandra. Skulle jag räkna upp alla djur vi hade när jag bodde hemma skulle ni tro att vi bodde i ett zoo. :skamsen: |
Citat:
|
Citat:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:48. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson