![]() |
Skalman får till det
Nöden har ingen lag som det heter:D
http://www.toxicjunction.com/get.asp?i=V2446 |
hahaha
Guuud va sött :) |
Perverst! Och sånt här sitter ni och blegar på? SKÄMMES!
|
Jag unnar faktiskt sköldpaddan lite roligt. Är väl ingen större skillnad jämfört med en karl/tant som sitter och knapprar på internet och beställer hem en uppblåsbar sjuksköterska med tre hål eller handy man med en 12 inch tool.
|
Har du några adresser till dom där sajterna..?
|
Citat:
|
Men Sven, det är ju du som håller i siterna. Har du glömt bort ditt eget erotiksortiment? :D
|
Aaaaaa... jag bara testade. Klart jag har kvar adresserna. :)
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:29. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson