![]() |
Lyx och flärd
Jag har bokat tid hos nagelfrissan på torsdag och funderar på om jag ska ha något lack eller nåt annat kul på naglarna eller om jag ska köra vanligt naturliga med fransk manikyr?
|
dET ENDA FRANSKA JAG KAN TÄNKA MIG ATT BOKA, OCH BETALA FÖR, ÄR NÅGOT SOM INTE PASSAR SIG ATT BERÄTTA OM I ETT FORUM SOM TILLÅTER REGISTRERINGAR FÖR DEM SOM ÄR UNDER ARTON.
|
Nagelfrissan? Har man hår på naglarna? Nog för att jag har rätt håriga tår, men inte fasen behöver jag gå till frissan för det. :unsure:
|
Som de nervösa små vita skogrån ni är så saknar ni ju "oomph", "soul" eller "funk" nog för att dra till med lite ghetto-fabulöst horstuk med riktiga predatorklor med smaklöst sexigt motivlack eller bara en illsken enfärgad finish med glittersprinkles.
|
Citat:
|
Citat:
|
Era klor är ju det som sätter skräck i oss män samtidigt som blodet rusar till där nere och gör oss redo för parning. Ni borde utnyttja det mer.
Är du en crazy cat lady som aldrig tycks hamna i säng med en man? Odla fram vapnen lite och täck dem med en illsket röd färg. Er attraktionskraft på pojkarna kommer att öka med 500% |
Jag läste i ett av mina modemagasin att "graffitinaglar" var inne nu.
Hittade ingen bra bild, men något sådant här. http://farm4.static.flickr.com/3120/...c1cd761b_o.jpg |
Citat:
Hur går det med dina naglar? |
Citat:
Så vad bråkar ni om?:unsure: |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:35. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson