![]() |
Let's dance 2009
Jaha!
Ikväll startar alltså denna hemska tävling som man vet att man ändå kommer att titta på då och då. :mad: Vem vinner? Vem åker ut? Frågorna är många men vi kan väl börja med premiärprogrammet. Jag tror Elisabeth Höglund ryker så det visslar om det. Hon har nog skadat sig under träningen och vill inte mer. /VV |
Jag har kollat Let´s dance under de säsonger som gått. Alltid med tvekan till en början, men när man sett ett avsnitt måste man liksom se resten.
Det är jättesvårt att förutspå hur det kommer att gå. Folk visar upp oväntade psykiska och fysiska egenskaper. |
Jag orkar verkligen inte se det och jag kommer heller inte orka läsa om eländet heller.
|
Jag tittar nu jag! :w00t:
|
Jag tittar också men det känns inte som att jag blir särskilt trogen. Mest irriterande faktist och rätt patetiskt. Skämmigt. :skamsen:
|
Alla som inte tittar på Laila Bagge JUST NU! missar nåt. :yes:
|
Hmm...jag vet inte vem jag vill skall bli utröstad. Skådisen med magen var en riktig fena dock på att dansa. Rörlig som en mjukisorm.
Är lite irro på Kittys fjortis-gnäll, men vill att hon skall vara kvar och se vad som händer med hennes dansande. |
Eländiga Kitty. Är hon komplett oförmögen att hålla truten och lyssna på någon ens 15 sekunder? Ens om det är en domare?
|
Han boxaren kan vi ta bort, varken snygg, rolig eller duktig att dansa. Kitty är hopplös. Hon borde släppa lite på sin image och coola ner lite.
Blondinbella är verkligen blond. Både utanpå och inuti huvudet. :tihihi: |
Citat:
Det uttalandet matchar väl egentligen bara hennes hårfärg. |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:59. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson