![]() |
Solarium
Jag solade idag, första gången på över 20 år. Det var riktigt skönt och inte alls sådär klaustrofobiskt som jag trodde, dessutom behövde man bara ligga i 10 minuter.
Nu har jag en liten undran här. Är det meningen att man ska sola helt naken eller förväntas man behålla trosorna på? Jag vågade inte fråga på gymmet utan tar det så här i stället, anonymt och bra. :D |
Jag har fått för mig att folk brukar sola helnakna. Men då går man ju miste om den där tjusiga skarven... Om jag som gammalt pervo, och dessutom totalt oerfaren när det gäller solarium, skall komma med råd så bör du behålla trosorna på när du solar.
|
Minns att man fick en vit fläck precis ovanför... hrmm... myntinkastet, pga att skelettet tryckte mot bänken där så blodflödet blev sämre,
det var ett trick för att upptäcka om någon hade solariebränna eller "riktig". |
Ja, det där med fläckarna har jag också hört, det måste betyda att man ska vara naken då. :unsure:
Jag behöll trosorna på idag, får se hur jag gör nästa gång, inte för att nån ser en men man vill ju inte göra fel. :D |
Plus de ankarliknande vita fälten under skinkorna av att man ligger på rygg och trycker ihop skinkorna med låren. Plus de två fläckarna på skulderbladen.
Avhjälps med att vända på sig en stund, kommer jag ihåg. Fast det är ju inte helt problemfritt. Klart man solar naken! Fan, vore det inte så jävla kallt skulle jag vara naken jämt. Även på jobbet. :cool: |
Citat:
Du skall ju sära på skinkorna när du lägger dig ner. Annars är det ju alldeles vitt mellan skinkorna, när någon tittar efter på dig. |
Hahahhaa!
F.ö så ska man fan inte ligga i solarium öht! :mad: USCH! |
Citat:
Det är inte alls för att jag dessutom vill se brun och fin ut. :rolleyes: |
Citat:
|
jag gillar att sola. tror jag skall svänga förbi solariet några gånger snart.
de har superduper-megastarka-solariet där med en gigantisk kontrollpanel. Känns avancerat. att sola är för mig avslappnande, och jag solar naken samt skrevar ordentligt. |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:59. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson