Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Filosofiska forumet (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=55)
-   -   Röven vår nya bedömningsfaktor (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=621)

Torsten 2008-09-12 20:23

Röven vår nya bedömningsfaktor
 
Fast egentligen kanske den alltid varit det? Men varför väcker denna ganska skamliga kroppsdel alltid sådan åtrå? Inte sitter väl personligheten i en persons rumpa eller kanske ändå? Vad tittar du själv först på när du tänder på det motsatta könet?

Sven Hedin 2008-09-13 07:02

Nu skulle man ju kunna larva sig och för skoj skull skriva ihop en massa påhittad prettosmörja om utstrålning, fängslande personlighet, inre skönhet och att man aldrig ser till det yttre... Men jag orkar inte det idag.
Jag tittar nog ofta på håret, alltså frisyrer och sånt. Det är nog det första. Sedan så, ifall jag kommer tillräckligt nära, tittar jag på ögonen och trakterna strax omkring.

Kickan 2008-09-13 08:00

Jag har aldrig insett (?) att röven är en bedömningsfaktor. Brukar inte visa fram den när jag träffar folk, jag står liksom med ansiktet mot dem. Jan Troells bedömningsgrunder låter mer sannolika.

Mröff 2008-09-13 08:04

Har ni gubbar ingen "apa" i er och ser på röv?

Killar skall väl se på röv för att kontrollera om den är bumpig och bra. Att titta på killars rövar verkar däremot lite overkill. Det är väl bara bögar som gör det. :cool:

Själv vette sjutton vad jag kollar på. Jo, ögonen. För att se om det är en levande varelse jag har mitt emot eller ett psyko. Går efter basala bedömnigsgrunder numera.

Sven Hedin 2008-09-13 08:07

Citat:

Ursprungligen postat av Torsten (Inlägg 18397)
Inte sitter väl personligheten i en persons rumpa eller kanske ändå?

Min personlighet har nog iofs både sin grund och stadga där, men att det skulle kunna ge substans åt en tråd av den här kalibern det finner åtminstone inte jag vidare sannolikt.

CodeMAN 2008-09-13 08:09

The "landningsbanan", som en kompis uttryckte det. Han kommenterade dessutom min syrras "fina landningsbana" utan att veta att hon var min syster... :tihihi:

Man kollar rumpan om man inte känner personen, ett lite opersonligt sätt att kolla brudar. Det är ju en del som "sticker" ut. Känner man däremot personen så tittar man på ögonen, munnen, läpparna.

Sven Hedin 2008-09-13 08:11

Citat:

Ursprungligen postat av CodeMAN (Inlägg 18530)
The "landningsbanan", som en kompis uttryckte det. Han kommenterade dessutom min syrras "fina landningsbana" utan att veta att hon var min syster... :tihihi:

Har du en syrra?

Edit: jag tog bort den trashiga ögonbrynsmileyn eftersom mina avsikter ändå torde framgå.

Mröff 2008-09-13 08:12

Jag måste korrigera mig:
kollar på killars rövar enbart då de är något alldelens speciellt.

Exempelvis en totalt platt killröv eller en tillkämpad muskelbyggarröv i uppdragna, tajta jeans. Då mest för att skratta.

Jag är evil..:devil:

CodeMAN 2008-09-13 08:17

Citat:

Ursprungligen postat av Jan Troell (Inlägg 18532)
Har du en syrra? :evilgrin39:

Ja, 1,5 år yngre jag. Sedan har jag två tjej-kusiner. Många landningsbanor blir det. :p

Mröff 2008-09-13 08:21

Vaddå landingsbana. Är det inte den där meningslösa minimala könsfrisyren på kvinnor som brukar kallas landingsbana av sinnesslöa personer. :hmm:


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:44.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson