![]() |
Är du medlem på FB?
Orka men visst är det ett måste. Dom är både störst och elakast i dag och vem vill missa t.ex skvallertråden? Men vissa trådar undviker man naturligtvis av ren självbevarelsedrift.
|
Jo, jag har ett konto där. Eller två. Jag har två konton där.
|
Jag har ett konto där sen flera år tillbaks men har nästan aldrig skrivit något.
|
Citat:
|
Amandapanda eller hate666.
|
Citat:
Ja, jag har konton där, ett gäng. Flera stycken som jag inte vet om jag kommer ihåg lösenorden till. Ett mer eller mindre känt. |
My Little Conny :whistle:
|
Citat:
|
Jag törs nog påstå att dessa båda utgör själva ryggraden i den kunskapsbank som Flashback utgör för oss vanliga dödliga. Men du har rätt, det är dumt att sticka ut hakan på allehanda internetforum, för rätt som det är så blir man bannlyst för någont trivialt och helt oförargligt tilltag. Admin är grym när det kommer till sånt! FB-Admin alltså.
|
Tyvärr är jag medlem, ja. Ett gäng konto har jag, "TonyFlow" är bannat, eftersom jag använde det under tiden jag var bannad. Sedan har jag "Maganda", som jag sökte amnesti med, och därför har det kvar, och "CodeMAN" förstås.
|
Citat:
|
Ja usch och fy!
|
Citat:
|
Han postade väl ett kort på en pirat? :tihihi:
|
Det måste ha varit någon annan. Men absolut, en sån betydande prestation förtjänar all respekt.
|
Mannenisvart... Ehhh... respektera? :rolleyes: Tror väl inte det. :tihihi:
https://www.flashback.info/showthread.php?t=271624 |
Nä inte han, han är ju avstängd. :tihihi:
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag var just över hos FB-admin och bad om något belägg för att någon hade klarat sig undan banning efter att ha frågat om piratkort. Det såg ut så här:
Citat:
|
Jo jag har ett konto där men jag har skrivit väldigt lite mest pga av att inläggen i Laidback och den gamla Loungen inte räknas.
Jag är väldigt sällan in på FB mest för att jag tycker det har blivit tråkigt där men är det någon kändis som gjort bort sig så loggar jag in omgående för att få veta vem det är. Jag heter samma där som här jag orkar inte med att hålla reda på fler än ett nick. |
Ja, jag är medlem, samma nick där som här men jag loggar väldigt sällan in där nuförtiden, tycker att det blivit ett rätt tråkigt ställe.
Skvaller och vem som gjort vad är fortfarande roligt, de är väldigt snabba på att avslöja kändisar som gjort något. |
Vem är admin3 förresten? Vågar man spekulera om det? Jag har inte haft mycket kontakt med honom/henne, förutom när jag fick amnesti i år. Då fick jag ett meddelande från admin3, som var i stil med "Du fick amnesti. :trist:"
Jag ställde någon fråga om återställning av mitt lösenord då jag inte mindes vad jag använde för "Codeman"-kontot, och fick svar i samma stil: "Jag skickar ett återställningsmail. :trist:" |
Citat:
|
Citat:
|
Jag har två konton. Forumet är för litet för oss bägge.
|
Citat:
|
Tobes? Han kan hoppa mellan avdelningarna och moderera och vad jag vet så är det ingen annan som kan det.
|
Jag har bara en användare...forumet skulle inte klara av fler som mig...:tihihi:
|
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Jooorå, är medlem. Är SJUKT less på skiten dock. Stör mig nåt makalöst på alla Drogakuten-frågor och folks stavning (brist på even). Jävla skitungar som är inne och dravlar. Stör mig minst lika mycket på ATT jag stör mig med. :mad:
Hade varit mer aktiv om jag inte ruttnat på idioterna som huserar där...dom "nya"...dom "gamla" har jag ingen bra koll på öht. Som vanligt. Jag vet iiiiiiiiiiiingenting om nånting... :skamsen: |
Ha! Jag tittade just lite på varningar och bannlysningar på FB och admin4 skriver på exakt samma sätt som en FB-mod (när han bannar). Kan det vara samma måntro? :tihihi:
|
Citat:
Vem kan h*n vara? :hmm: |
CodeMan du är väl en av dom få som fått amnesti? Hur gick det till och vem hjälpte dig att ansöka? Var det mycket trugande innan?
|
Citat:
Skrev en detaljerad och saklig förklaring på varför jag borde kunna komma tillbaka, dvs. lite personliga orsaker som att jag hade slutat med alkoholen och därmed risken att jag skulle spåra ur var minimalt. Sedan blev det tyst, i flera veckor, troligen 3-4, innan jag fick svaret om att jag hade fått amnesti. Nu var det så att det var jag själv som hade bett om att bli bannad, så jag kan tänka mig att det skulle bli svårare för någon som hade blivit bannad pga. regelbrott som trakasserier, piratkort, köp & sälj, osv. |
Jag har tre nick på FB, när jag fyllepostar mycket med en, så tar jag en paus och anväder en annan tills dumheterna glömts bort:skamsen:
|
Citat:
Hur ofta dricker du? Förresten: http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=105 :whistle: |
[quote=CodeMAN;30109]Hahaha, det kan nog behövas, ett smurfkonto alltså, i såna sammanhang. :D
Hur ofta dricker du? Varje helg, är det fel? :skamsen: Du är väl muslim tror jag, dricker du? Hasch tror jag att jag läst att du röker, men det gör väl alla från Kurdistan :cool: |
Citat:
Gud vad du har lite koll på mig! :D Jag är född muslim, men är numera agnostiker. Dessutom är jag inte från Kurdistan, så länge man inte tycker "turk som turk".... :p |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:00. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson