![]() |
Stringtrosan går äntligen i graven
Må den vila i frid. Nu är det maxitrosor som gäller läser jag. Ungefär som försvarets kalsonger fast för kvinnor. Någon som kommer att sakna skavsåren i röven?:kaffe:
|
Stringtrosa har inte varit poppis på flera år.
|
Och så vill jag tillägga att det faktiskt inte är så obekvämt som synes att använda stringtrosa. Torsten måste ha köpt fel storlek.
|
"Stringtrosan går äntligen i greven" trodde jag det stod. Fan vad besviken ni gör mig.
|
För övrigt, vad är det för fel på försvarets kalsonger?:unsure:
|
För övrigt börjar stringtrosor börja bli populärt i Teheran nu. Alla iranskor har det nuförtiden.
|
Stringtrosor är varken särskillt snyggt eller bekvämt så jag gråter inte. Tacka vet jag hotpants
http://tbn0.google.com/images?q=tbn:...p/hotpants.gif |
Där ser ni...hahahahahah...maxitrosan..jag säger bara det.
Åter igen är jag (och alla andra kärringar) före min tid..:proud: |
Maxitrosan rockar!
|
hmmm det smärtar mig att höra
för två år sen köpte jag ett par stringisar med pärlor bak i svanken och jag trodde verkligen att sambon skulle hjula av lycka jag har aldrig sett dem på de kostade 400 spänn på rea (superfint märke) och de ligger säkert längst in i hennes garderob otacksamma slynan |
Citat:
Citat:
Ska man tvingas att köpa sin egen stringtrosa nu, bara för att man blir nyfiken? Inte för att jag har någonting emot det, men men... :blush: Annars får selma posta en bild, det är kanske hon som har köpt fel storlek! :innocent: |
Tacka vet jag gladpack - det kan man forma som man vill! :tjurig:
|
Ja, vi behöver se stjärtarna, för att få en uppfattning om vilken typ av stjärt som kan ha stringtrosa, resp inte kan ha. :drool:
|
Ja. hur stringtrosan passar röven är av stor betydelse. Den passar fö väldigt få rövar. :kaffe:
Cody: Jag har några stringtrosor jag inte använder som du kan få. |
Måste inte stringtrosor bli väldigt bruna efter en dags användning? Jag använder breda kalsonger av y-front eller boxermodell men får ändå bruna ränder i dom allt som oftast...måste ju vara jobbigt att behöva byta kallingar varje dag....
|
Men torka dig i röva när du bajsat då :whoco5:
|
:lol:
Selma ger Östen handfasta hygieniska råd. |
Det gör jag, jag brukar faktiskt vara ordentlig och blöta pappret vid de två första torkningarna men ändå brukar det bli lite kletigt under dagen. Jag kanske är unik :unsure:
|
Det nya badmodet från Kazakstan lär vara en riktig brudmagnet.:evilgrin39:
http://www.herecomestheboss.com/imag...g_a-borat2.jpg |
Den heter tydligen mankini...:tihihi:
http://www.coolstuff.se/Borat_Mankini Kostar 119 kronor. Här är en kund som är jättenöjd och skickat in en bild till försäljaren. http://www.coolstuff.se/media/image/...72f2599b2c.jpg |
Citat:
:proud: |
Fel fel fel! Mitt rynkeband är väldigt fast och tajt, jag har bara provat analt en gång...med ett stearinljus insmort i olivolja. Tampong har jag inte testat men nog har jag fantiserat om det :)
|
Fahahaha!
Mysigt. Stringtrosor och rövhål, analsex och "skidmarks". Jag hatar stringtrosor, mest för att de vägrar hålla inne röven (och busken:kaffe:) och har en tendens att se äckliga ut om de hamnar högre upp än byxorna när man rör på sig. |
Härligt när man skymtar lite buske i troskanten :)
|
Östen jag har kommit på att du ljuger....... Antingen så ljuger du om det bruna i kallingarna eller så ljuger du om rynktråden..... Jag vet inte riktigt varför men kanske vill du verka lite mer intressant... Hmm detta kräver lite mer fältstudier och undersökningar....återkommer
:detektiv: |
Menar du att jag skulle ljuga :(
Det skulle jag aldrig göra, min lågstadiefröken lärde mig att sanning varar längst...i så fall kanske mitt rynkeband är lite slappt iallfall...mina kalsonger är åtminstone ofta brunrandiga. |
Östen...du får vänta ett tag innan du börjar använda stringtrosa.
Innan dess måste du lära dig att tvätta rumpan i en bidé, så det inte blir alldelens för osmakligt. |
Jag har ingen bide men jag brukar skjölja med duschslangen ibland. Tycker att det är lite läskigt, har fått vatten upp i tarmen några gånger...det är nästan som ett minilavemang.
Hur brukar ni andra obsklassare rengöra den bruna grottan? |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Spoiler:
|
En fyrtaktare då förmodar jag, Honda brukar ju göra fina motorer.
|
Citat:
|
Citat:
Letade länge efter en Briggs&Strapon men de var inte att hittas. |
Citat:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:18. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson