![]() |
Jag ger fan i eran ganjabajs-RnB-tråd. Här rockar vi fett!
Hur kunde detta ske? RnB och annat trams håller på att ta över forumet.
HELL NO! Här finns det tuffa rockare som skiter strängar till frukost, dricker plektrum till lunch och låter som en distad elgitarr när de sover! Här postar vi de uddaste hårdrockslåtarna! Lok - Lok står när de andra faller |
Arch Enemy - Ravenous (Live)
Clawfinger - Out To Get Me |
Fuck You! Så udda är inte den här.
Bajsa på dig i spandex-brallan. Misery loves Co. - Your vision was never mine to share Edit: Bytte låt. |
OK då.
"Word Up" goes Country! The Boss Hoss - Word Up |
Det är ju en massa modernt growlande och grejor i den här tråden...
Så här skall det ju låta och framförallt se ut: |
Citat:
Accepts låt hade jag inte hört forut. Och Skit Row rockar klart fett! Deras sångare, Sebastian Bach, var på LA Ink inte för länge sen. Gud, vilken mysig röst, även när han pratar! Och svarar med en Lita Ford-låt: Lita Ford - Dancing On The Edge |
|
|
Lita Ford... Du, det är fanemej grejor det. :)
Precis som bröderna Hårdrock. En Pontiac med flammor... Jag gillar de där killarna, töntiga eller inte. Här kommer mera götta: Och så mina absoluta favoriter vid sidan av metallen; men tyvärr inte live. |
Åhhhh, Doro. Mums. :blush:
En klassiker, inklusive en Rob Halford med håååååår!!!! |
Om jag är ot nu ber jag TS om ursäkt men jag tycker det är lite kass metal ni postar så ni ska få en kanonlåt av mig, thrash visserligen men det gär väl inget?;
|
Inte alls OT. Jag får inte skiten att funka och orkar inte dra in på YT och leta.
Håller med om att det är för mesig metal so far i tråden. ;) |
Citat:
Borde ju funka? |
Yes funkade nu. Första posten bidde bara...vit när jag klickade.
Låten är ASBRA men sången suger pung. Ååå dessa ljuvliga långhåriga varelser...nu blev jag lite våt. :evilgrin39: |
Citat:
|
Herregud, jag får ont i hjärtat...
JAG VILL KNULLA HONOM! Vet att sången är mesig...men jissesjävlar vilken satans låt! :heart: Disturbed |
Videon jag ville skicka ut ville dom inte dela med sig av...tjuriga jävlar. :D
Disturbed |
Seriöst...jag gråter snart.
Ska dra in mer Killswitch Engage i posten sen...måste bara lyssna klart. Dom bytte ju sångare mitt i allt...men dom är fan bra båda två. Refrängen knäcker mig. :( "Breathe me in, I'm forever deep within, I'm eternal I will return to you I am with you always And I will never turn away from you" Ok, er tur! |
Citat:
|
Jag har ärligt talat ingen koll alls på den här sortens musik, det lilla jag snappat är från min son:
|
Slayer är så röriga. Orkar inte med det.
|
A crazy arrogant motherfucker:
|
Ni letar gamla klassiker medan jag skickar in hjärtsnörpsmusik. :)
|
Citat:
|
Citat:
Det är kul att se klassikerna. Men det är för lite Maiden i tråden. Får se till att ändra på det sen. |
Citat:
En favorit. |
Härligt Lasse, SÅ ska det se ut! :cool:
|
En annan fin bit:
|
En av världens bästa låtar. Alla som kan fuska på gura önskar dom kunde köra D-moll ner över banden:
När min grabb lirar den här låten (speciellt dom första åtta takterna) på sin elgura får jag nästan en religiös känsla. |
En grymmmm cover!!!!
Peter Gabriels "Shock the monkey", från Coal Chamber OCH Ozzy Osborne! |
Var fan är rockarna? Va va?
Ett fett band, Mushroomhead! Citat:
|
Tyskarna har gjort det IGEN!
Om Sub Dub Micromachine på Wikipedia: Citat:
Sub Dub Micromachine - Road to Nowhere Sub Dub Micromachine - Fly |
Ahhhhh! Dom är duktiga på sånt där germanerna.
Här kommer ytterligare några hornblåsare som rockar röven av sig till en jättekäck video: |
Den här killen har ett och annat att säga om långhåriga knarkare:
|
Citat:
|
Citat:
Men allvarligt, varru tvungen att posta den låten? Nu är tråden förstörd, jag borde nog låsa den. :( |
Citat:
Du kanske kan trösta dig med lite knarck? :unsure: |
Citat:
|
Bra Codis! Det balanserade upp tråden så att den är åter i defaultläge! :yes:
|
Inget har varit sig likt sedan jag såg denna video.
En man utan röd suspensoar kommer inte innanför min dörr. Än har jag inte träffat på någon. |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:29. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson