![]() |
Bisarra saker att tjäna pengar på (delad tråd)
Jag fes...och det kom BAJS på spegeln. Vad ska jag göra? :unsure:
|
Citat:
Skriv: You fucking lowlife moneypig assholles dont deserve to dowload the shit that's coming out of my asshole. By me a DVD-player you fuckers, then we'll talk! Lycka till. |
Citat:
|
Dont ever underestimate the power of male freakyness.
Man i'm tellin you, it's pretty fucked up out there. Geess.. Sök på "money pig" nu så får du lite sköj :D |
Citat:
Freaks har jag träffat så det räcker och blir över, inte mycket förvånar mig. (På gott och ont.) |
Miss prissy lil princess aint seen nothing yet.
Lustigt nog är det just "prissy missy"-kvaliteterna som NYC's juderunkare går igång på. Var så tyken du kan och bajsa lite hit och dit på din websida så skall du se att stålarna rasar in. Om du inte är fotogenique, sno foton! Allvarligt talat. Det finns så mycket pengar att tjäna som tjej i vårt massmediasamhälle så det är helt löjligt, och ni behöver inte ens ta emot satser i ansiktet. Hade jag varit brud så hade jag varit mångmiljonär vid det här laget. |
Jo jag vet att det går att tjäna pengar på de mest bisarra saker. Det blir en massa off topic men kanske orkar starta en tråd om det. ;)
|
"Orken" är den förlupna korken i din ekonomiska skuta.
Den sjunker eftersom du är paralyserad och tämjd. Går på psykofarmaka och såsar genom tillvaron. Jag vet. Jag är inte Donald Trump direkt, men jag walkar med a gangksta lean och säljer röka. Sådant vill karlar ha av andra karlar. Av er vill de ha facials, pussyshots, bajs, abuse, pisk, smisk, harsh language. Det handlar bara om att blöta fingret, föra upp det i vädret och staka ut en kurs. |
Allvarligt talat.
Får jag bli din piiijjmmp? (Den snälla varianten. Stor hatt med fjäder men inga bitchslaps) |
Haha har du moderatormakt här?
*rätta till slipsen* Nu var ju så klart allt det där jag skrev endast skojs och spex. Jag tar tillbaka allt. On topic: Man kan prostituera sitt zigenarbarn på gatorna. Sätta ett dragspel i händerna på tolvåringen och casha bank. |
Citat:
|
Citat:
Perversitet är en marknad utan dess like, marknadsföring är A och O. |
En grej som ett ex tyckte vi skulle satsa (höhö) på var att sälja nerpissade och nerbajsade trosor. Vacuumpackade. :rolleyes: Det kan man tjäna groooova pengar på.
Blev det av? :whistle: Nej, det blev det inte. |
Citat:
Varför blev det inte av? Bajset tog väl inte slut va? Du kan köpa 100 trosor per dag med de pengar du drar in. |
Citat:
Det finns en fet marknad där ute vad gäller män som runkar på kontorstid och glömmer alla ekonomiska planer då fittan vankas bakom ett snabbt inknattrande av Visanumret. Och som sagt så är det typ 50/50 vad gäller män som vill se ho's få facials och män som vill bli KALLADE ho's och få slaps facially. Det är bara till att rocka för den driftiga kvinnan, allt efter preferens och ursprungssituation. Jag såg en jävligt het latinsk madam som satt och skällde på en stackars killes 15cm långa "maggot dick" i ett klipp en gång och hade jag haft kontokort så vete fan om jag inte hade knattrat in för att få ta del av den rafflande fortsättningen. |
Citat:
Nah det bara blev inte. Vi bröt upp efter ett tag så det kanske spelade roll. Han var en scat man och hade koll på ställen där det fanns marknad men...ja... |
Kiss och bajs skall tydligen vara populärt söderöver medans djursex är populärt norrut. Detta hörde jag i någon snippet ur en dokumentär om kvinnor som jobbar med telefonsex.
Då sportnytt sändes så var det absolut tyst överallt berättade de. :D |
Citat:
Finns en enoooorm marknad för dominor med. Fyfan vad jag lekt med slavar på MSN i mina dagar...hahaha. Rooooligt men ganska segt i längden. |
Jag gillar fruntimmer med glöd och energi och bestämda idéer om saker och ting men jag lyckas liksom inte suggerera mig till att ta emot "abuse".
Jag vill bara slå folk på käften då. Jag nöjer mig med en upptryckning emot en vägg och ett övergreppsartat uppknäppande av skjorta. Det räcker gott. Lite slaps hit och dit under akten sanktioneras också av Jösses, men då liksom byter jag roll och spinner lika mycket på att ge som att ta. Det är djuriskheten som är tändande. Jesus har dragit upp klara ramar vad gäller utlevandet av dessa aspekter av känslolivet. Tillåtet ----------- Utanför äktenskapet: Inget. Inom äktenskapet: Allt ifrån japansk extremporr där sextioåriga pensionärskärringar låter sina flytningar rinna ner i någon stackares mun via en tratt till sötnosar som våldtas av fem brunstiga valrosshannar. En kristen etik och moral är alltjämt det säkraste rodret då man navigerar i klurig sjö som tex vår sexualitet. :yes: |
Vad smutt att leva efter Jesus regler. Ska nog ta och forska lite i det där. Kan hända att jag hittar något asbisarrt att tjäna stålex på? (Som om jag inte redan presenterat bisarra saker...) :whistle:
Hmm man kanske kan sälja Jesus röv till ett gäng läderbögar? |
*Slumpbump*
Jag inser att KEM och Svimmis redan rett ut allt som går att reda ut i den här tråden och går raskt vidare. :skamsen: |
Vilken fin bump. Affärsidén i sig är ju jätte bra, men vad ska vi män sälja, öronvax? :rolleyes:
|
Tuttknull?
|
Citat:
Nää, det är ett misslyckat projekt från början när det gäller killar. |
Jag tjänar (ibland) pengar på att vara ute och kröka, typ. Det är väl rätt bisarrt?
Sedan har jag fått betalt för att gå utklädd till ett marlboro-paket. |
Citat:
Jag skulle vilja starta ett energibolag där man samlade upp friktionen av alla onani i Sverige. Den är ekologisk och dessutom bränner människor energi. Likt ett träningspass. |
Citat:
|
Lämnat blod för att få råd med mat och sprit är värst.
|
Citat:
|
mröff ! om man samtidigt samlar upp själva ejakulationen
så kan man förpacka det och sälja det i kina som Svensk youghurtafrodisiaka:blä: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
ett mycket gott och miljövänligt förslag. dessutom utvinnes proteiner som kan nyttiggöras. |
Citat:
|
Betalar nobelbanken pengar till spermadonatorer?
|
Citat:
|
Citat:
http://www.expressen.se/noje/fredag/...r-jag-bebishud |
Citat:
|
Den artikeln kommer leva länge på FB..
Högkoncentrerad sperma för tusen spänn i ansiktet, haha! |
Visst är det big busisness att sälja nummerlappar vid vissa tillfällen? Själv tvingades jag att vänt ca två timmar vid Nordeas kontor vid T-centralen i går. Så hade jag varit lite driftig så hade det inte varit svårt att tjäna en hacka på stressade kunder som betalat en peng för en nummerlapp. Men som den ärliga person jag är så blev det bara en tanke.:D
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:41. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson