![]() |
Begränsade skådespelare
Vilka skulle aldrig kunna agera utanför sin paradgren?
Jag börjar: Kan inte tänka mig Angelina Jolie i något som avser att framkalla skratt. |
Al Pacino har jag svårt att tänka mig i nån lättsam skrattframkallande film. Har han gjort nån sån tro? :unsure:
|
Angelina Jolie är så jävla apdålig. Jag blev rent ut sagt förbannad då jag såg Wanted. Hon har fått höra att hon är mystisk och sexig en gång för mycket. "Hej jag heter Fox"
Herre jävlar. Jag slängde filmen i vredesmod. Jag är föresten förbannad på alla kända skådespelare faktiskt. Samma jävla mög som klär på sig olika kostymer och dyker upp i varenda jävla film som ges ut i amerika. Börjar kännas unket och tröttsamt. Detta förstör många filmupplevelser tycker jag. Brad pitt springande runt i sandaler och svärd liksom. Vad fan.... På tal om Wanted så har jag svårt att tänka mig att Morgan Freeman skulle kunna gestalta någon rollkaraktär som inte var vis och faderlig. |
Citat:
|
Citat:
|
Ja det är Wanted som jag nämnde ovan. Jag minns honom inte i Robin Hood. Var han verkligen stygg?
Ja ja. Alla kan väl ha en bra dag. |
http://shanghaiist.com/attachments/s...arzenegger.jpg Ett steg utanför Terminator-rollen och han är kulturellt död. :D
|
Citat:
Jag såg "Bucket list" senast och blev mycket irriterad på hur klok hans karaktär framstod, och hans små anekdoter om allt från vem som uppfann radion till berättelser om Tai Mahal.. |
Ja det är samme skit varenda gång. Lyckligtvis fungerar han på mig eftersom han inte har en hyperirriterande framtoning, som tex Jolie.
|
Citat:
Själv skrattade jag så jag grät, när hans unga fru sprängdes i luften i Gudfadern. Men drog han på munnen ens? Nä.. :whoco5::no: |
Citat:
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
OnT så är Mikael Persbrant helt otänkbar som komiker. Inser att att de vi räknat upp med den egenskapen, samtliga verkar sakna den (privata) egenskapen "självdistans" fullkomligt. Kan det vara det det hänger på? |
Citat:
Och på Alec Baldwin. Anthony Hopkins, kanske. |
Elbastardo fick just ett minuspoäng hos pippi.
Arnold är ju som bäst när han ska vara rolig. Twins, Junior!!!:veryhappy: Jackidijack, dont look back*nynna* |
Jag tycker Arnold för det mesta är komisk så fort han öppnar munnen.
|
Mina barn tror att deras pappa är Arnold.:whistle:
|
Vafaenihelv ...!?
Alec Baldwin är ju fullständigt lysande i "30 Rock" !!http://smileys.smileycentral.com/cat/36/36_1_55.gif |
Tom Cruise har liksom Al Pacino samma ansiktsuttryck, samma tonläge och samma rollfigur (nästan) i alla sina filmer. Det enda undantaget jag kommer på är Magnolia där Tompan faktiskt gjorde ett bra jobb.
|
Citat:
|
Citat:
Medhåll. Men han är lite annorlunda/hyfsad i Född fjärde juli också.. |
Citat:
|
Det känns nästan patetiskt att ens nämna deras namn, men två "skådisar" som aldrig utmärkt sig för sitt breda register är väl:
Jean-Claude van damme Steven Seagal |
Visst är Chuck Norris också en sån där jävla träbock?
|
Det tjatas så illa om Charlie Sheen, men faktum är att jag gillar hans insatser i "2½ men"... Han är asrolig.
|
Jag hatar verkligen Bruce Willis (eller hur fan det stavas) Karljäveln ser ut som han ska börja skratta varenda gång han väser fram nåt cool kommentar.
Picture this: Svettig, skitig, trasigt linne, barfota, blodig, cigg i mungipan som han tänder med en tändsticka. Och så den där försmädliga minen man har precis innan man börjar skratta. AJ HÄJT HIM!!!! :dask::dask: |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 03:48. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson