Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   h@XX0r och teknik- och spelstofiler (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=30)
-   -   Ny mobiltelefon (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=1554)

Ulvena 2011-08-06 21:42

Ny mobiltelefon
 
Köpte en HTC Sensation, den är hur kul som helst, att jag inte förstår hur man använder den gör inget, DEN ÄR MIN! :heart:
Kan svara (nja, just lärt mig ) skicka mail och ringa, jag älskar den ändå.

Mröff 2011-08-06 21:45

Är det en sådan där smartphone?

Ulvena 2011-08-06 21:47

Citat:

Ursprungligen postat av Mröff (Inlägg 51723)
Är det en sådan där smartphone?

Mmmm! Coolt va? lol

Mröff 2011-08-06 21:48

woow

har du varit ute på internet?:w00t:

Ulvena 2011-08-06 21:51

Citat:

Ursprungligen postat av Mröff (Inlägg 51727)
woow

har du varit ute på internet?:w00t:

Ja, men så länge jag är hemma går den på vårt nät, jag har köpt surf small på Tele2, lite tufft är det. :D

Skumberg 2011-08-07 18:28

Citat:

Ursprungligen postat av Ulvena (Inlägg 51722)
Köpte en HTC Sensation, den är hur kul som helst, att jag inte förstår hur man använder den gör inget, DEN ÄR MIN! :heart:
Kan svara (nja, just lärt mig ) skicka mail och ringa, jag älskar den ändå.

Köpte föregångaren (Desire) och har svårt att vara utan den, nu kan jag
surfa/maila överallt utom möjligen i badet/duschen (lär finnas badpåsar).

Jag gillar dock inte telefondelen/telefonboken, det är alldeles för lätt att ringa upp eller avsluta av misstag.

Sen är det ju jäkligt kul att spela Angry Bird :D

Gullan 2011-08-07 20:53

Välkommen till HTC-världen!

/HTC Legend

Ulvena 2011-08-07 21:04

Citat:

Ursprungligen postat av Skumberg (Inlägg 51743)
Köpte föregångaren (Desire) och har svårt att vara utan den, nu kan jag
surfa/maila överallt utom möjligen i badet/duschen (lär finnas badpåsar).

Jag gillar dock inte telefondelen/telefonboken, det är alldeles för lätt att ringa upp eller avsluta av misstag.

Sen är det ju jäkligt kul att spela Angry Bird :D

Det där retar mig oxå har ringt upp folk fast jag bara skulle scrolla. Dumt!

Ulvena 2011-08-07 21:06

Ska köpa ett lila skal till den, sötnosen, måste ha nåt fint.
Ja, jag är kär :heart:





:skamsen:

Mröff 2011-08-07 21:10

Citat:

Ursprungligen postat av Ulvena (Inlägg 51746)
Ska köpa ett lila skal till den, sötnosen, måste ha nåt fint.
Ja, jag är kär :heart:





:skamsen:

jag är lite kär i min iphone och har köpt ett blått skal med en dödskalle på (moget va!!!)

Kickan 2011-08-08 20:24

Jag köper ALDRIG htc igen. Inte efter att dottern fick syn på den för några år sedan och sa att precis den, den ville hon ha. Jag köpte den och sen satt vi och kämpade för att se youtubeklipp men det funkade inte och vi trodde vi var idioter. Ringde Htc-supporten som upplyste oss om att "den modellen kan ingenting, det är inte ens ett riktigt operativsystem, sorry you suckers (mitt tillägg).

Sen dess har jag liksom inte velat köpa nån mobiltelefon till henne.

Ulvena 2011-08-08 20:55

Citat:

Ursprungligen postat av Kickan (Inlägg 51784)
Jag köper ALDRIG htc igen. Inte efter att dottern fick syn på den för några år sedan och sa att precis den, den ville hon ha. Jag köpte den och sen satt vi och kämpade för att se youtubeklipp men det funkade inte och vi trodde vi var idioter. Ringde Htc-supporten som upplyste oss om att "den modellen kan ingenting, det är inte ens ett riktigt operativsystem, sorry you suckers (mitt tillägg).

Sen dess har jag liksom inte velat köpa nån mobiltelefon till henne.

Min dotter älskar min HTC och upptäcker nya saker varje dag som hon försöker lära ut till sin teknikointresserade mor med stort tålamod, hon vill gärna ha en men eftersom hon tappar bort telefoner, badar med dem eller att de alltid "blir" trasiga får hon nöja sig med våra avlagda, just nu kör hon en gammal Ericsson xperia.

:D

CodeMAN 2011-08-09 00:24

OK, Iphone här också, å det blir krig snart.

Vi ska kanske skapa två nya delforum (modernisera forumet lite) där man får prata hur mycket som helst kring den feleton man diggar.

Förslag på namn på delforumen: "HTC suger hästb*lle" och "Iphone rockar fetaste!".

Vad tycker ni om mina namnförslag? :dramaqueen:

Ulvena 2011-08-15 21:22

Iphone är rätt b tycker jag!

:tihihi:


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:45.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson