![]() |
När kommer de?
|
Citat:
|
Citat:
Jag såg ett program där någon i USA hade filmat ett rymdskepp. Det var v-format och lyste precis så som på Gullans bild. Sedan kan ju någon konspirationsteoretiker försöka hävda att det där är batteridrivna lampor som laddas upp av solceller som står i Gullans trädgård och lyser :cool: |
I valet 2010 lär det dyka upp partier från alla möjliga planeter.
Foliehatt på ----> :skamsen: |
Citat:
Vänta nu, de kanske redan har landat hos Gullan... och tagit över Gullans kropp... och det är förmodligen inte Gullan som skriver nu... :unsure: Vad kan de vara ute efter, modda internetforum på jorden kanske? :skamsen: |
Dags att vidta åtgärder på forumet. Vi måste starta en "rädda obsklassen från utomjordingar"- task force.
Inför det som komma skall. |
Näe. De har inte kommit, inte än i alla fall. Men vi har gjort en landningsbana så att de vet var de ska ta vägen, NÄR, de kommer. *väntar*
|
Visst är den fin, landningsbanan? :proud:
|
Jag är mycket imponerad. Kanske kommer såsen neddimpande där ngn dag, om han ger sig upp i luften...:D
|
Citat:
Sånt vet man aldrig...:cool: |
Här finns lite mer info om utomjordingar. Kan det vara den som hade skandinavisk accent som var hos Gullan tro? :cry:
http://www.expressen.se/Nyheter/1.1507521/utomjordingar-hade-skandinavisk-accent "Dokumenten är från perioden november 1987–april 1993. Hela 1 200 anmälningar om ufon kom in till Storbritanniens försvarsdepartement, som faktiskt har en "UFO desk" (ett ufo-kontor). Uppgifter om utomjordingar, varav en med skandinavisk accent, och ufon på 80- och 90-talen togs på så stort allvar att de hamnade på brittiska ministrars bord. Det framgår av dokument vars hemligstämpel hävdes i helgen." |
Citat:
|
På stenåldern bodde jag i en håla som heter Las Cruces. Om man tar väg 70 och åker österut så tar det inte särskilt lång tid innan man kommer till Roswell...
|
Citat:
|
*Bump*
Har det landat något märkligt hos Gullan än? :unsure: |
De finns redan mitt ibland oss...:scared:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
:veryhappy:
Skicka hit dom bara. |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:17. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson