Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Fråga oraklet (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=57)
-   -   När kommer de? (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=1205)

Gullan 2009-03-22 20:38

När kommer de?
 
http://i240.photobucket.com/albums/f...t/CIMG1978.jpg

Vänlige Viktor 2009-03-22 20:39

Citat:

Ursprungligen postat av Gullan (Inlägg 41200)

Va e det där för någe?

Evert 2009-03-22 20:53

Citat:

Ursprungligen postat av Vänlige Viktor (Inlägg 41201)
Va e det där för någe?

Utomjordingar! :scared:

Jag såg ett program där någon i USA hade filmat ett rymdskepp. Det var v-format och lyste precis så som på Gullans bild.

Sedan kan ju någon konspirationsteoretiker försöka hävda att det där är batteridrivna lampor som laddas upp av solceller som står i Gullans trädgård och lyser :cool:

Christer 2009-03-22 21:33

I valet 2010 lär det dyka upp partier från alla möjliga planeter.

Foliehatt på ----> :skamsen:

CodeMAN 2009-03-22 22:20

Citat:

Ursprungligen postat av Evert (Inlägg 41205)
Sedan kan ju någon konspirationsteoretiker försöka hävda att det där är batteridrivna lampor som laddas upp av solceller som står i Gullans trädgård och lyser :cool:

Hahaha... :D

Vänta nu, de kanske redan har landat hos Gullan... och tagit över Gullans kropp... och det är förmodligen inte Gullan som skriver nu... :unsure:

Vad kan de vara ute efter, modda internetforum på jorden kanske? :skamsen:

Mröff 2009-03-22 22:25

Dags att vidta åtgärder på forumet. Vi måste starta en "rädda obsklassen från utomjordingar"- task force.

Inför det som komma skall.

Gullan 2009-03-22 22:27

Näe. De har inte kommit, inte än i alla fall. Men vi har gjort en landningsbana så att de vet var de ska ta vägen, NÄR, de kommer. *väntar*

Gullan 2009-03-22 22:30

Visst är den fin, landningsbanan? :proud:

Mröff 2009-03-22 22:54

Jag är mycket imponerad. Kanske kommer såsen neddimpande där ngn dag, om han ger sig upp i luften...:D

sås på slipsen 2009-03-22 23:05

Citat:

Ursprungligen postat av Mröff (Inlägg 41319)
Jag är mycket imponerad. Kanske kommer såsen neddimpande där ngn dag, om han ger sig upp i luften...:D


Sånt vet man aldrig...:cool:

Evert 2009-03-22 23:28

Här finns lite mer info om utomjordingar. Kan det vara den som hade skandinavisk accent som var hos Gullan tro? :cry:

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1507521/utomjordingar-hade-skandinavisk-accent

"Dokumenten är från perioden november 1987–april 1993. Hela 1 200
anmälningar om ufon kom in till Storbritanniens försvarsdepartement, som
faktiskt har en "UFO desk" (ett ufo-kontor).
Uppgifter om utomjordingar, varav en med skandinavisk accent, och ufon på 80- och
90-talen togs på så stort allvar att de hamnade på
brittiska ministrars bord. Det framgår av dokument vars hemligstämpel
hävdes i helgen."

Fortune 2009-03-23 00:13

Citat:

Ursprungligen postat av Gullan (Inlägg 41295)
Visst är den fin, landningsbanan? :proud:

Väntar du stora utomjordingar? Min landningsbana är gjord för dvärgutomjordingar. :cool:

Gullan 2009-03-23 07:27

På stenåldern bodde jag i en håla som heter Las Cruces. Om man tar väg 70 och åker österut så tar det inte särskilt lång tid innan man kommer till Roswell...

Fortune 2009-03-23 10:40

Citat:

Ursprungligen postat av Gullan (Inlägg 41333)
På stenåldern bodde jag i en håla som heter Las Cruces. Om man tar väg 70 och åker österut så tar det inte särskilt lång tid innan man kommer till Roswell...

Nu luras du allt, USA fanns inte på stenåldern. :p

Christer 2009-12-10 12:26

*Bump*

Har det landat något märkligt hos Gullan än? :unsure:

Mröff 2009-12-10 18:42

De finns redan mitt ibland oss...:scared:

Christer 2009-12-10 18:43

Citat:

Ursprungligen postat av Mröff (Inlägg 49912)
De finns redan mitt ibland oss...:scared:

Tänker du på Gunnar Brogren? :unsure:

Mröff 2009-12-10 18:46

Citat:

Ursprungligen postat av Christer (Inlägg 49914)
Tänker du på Gunnar Brogren? :unsure:

Nä, han är nog mer en gengångare från svunna tider. Verkar lite mossig den karln...:wheelchair"

Gunnar Brogren 2009-12-10 21:21

Citat:

Ursprungligen postat av Mröff (Inlägg 49916)
Nä, han är nog mer en gengångare från svunna tider. Verkar lite mossig den karln...:wheelchair"

Icke, jag är vid bästa vigör! Men jag har insett att ALLTING var bättre förr, se bara på borggårdstalet, då fanns det politiker med ryggrad. Se bara på Göran Hägglund, och den skall vara frireligiös, tvi vale!

Gullan 2009-12-12 08:50

Citat:

Ursprungligen postat av Christer (Inlägg 49888)
*Bump*

Har det landat något märkligt hos Gullan än? :unsure:

Näe... inte än. Fast snart är det nog dags att sätta ut landningsbanan igen. Dagge har pimpat den lite så en del lampor lyser med blått ljus, andra med rött. :rolleyes:

Christer 2009-12-15 14:51

Citat:

Ursprungligen postat av Gullan (Inlägg 50042)
Näe... inte än. Fast snart är det nog dags att sätta ut landningsbanan igen. Dagge har pimpat den lite så en del lampor lyser med blått ljus, andra med rött. :rolleyes:

En bild, kanske? :unsure:

Gullan 2011-07-28 23:34

Citat:

Ursprungligen postat av Christer (Inlägg 50161)
En bild, kanske? :unsure:

Vi gjorde en stor garagerensning och då rök landningsbanan.

Skumberg 2011-08-05 17:23

Citat:

Ursprungligen postat av Gullan (Inlägg 51670)
Vi gjorde en stor garagerensning och då rök landningsbanan.

Är väl lika bra att lägga ytterligare ett lager folie på hatten då, nu lär dom ju dra väster ut.

Gullan 2011-08-06 07:39

Citat:

Ursprungligen postat av Skumberg (Inlägg 51698)
Är väl lika bra att lägga ytterligare ett lager folie på hatten då, nu lär dom ju dra väster ut.

Varför då? *korkad?*

Skumberg 2011-08-06 11:00

Citat:

Ursprungligen postat av Gullan (Inlägg 51712)
Varför då? *korkad?*

Jo, om du dragit in landningsbana på ostsidan får dom väl söka nya sig till nya trakter.

Gullan 2011-08-06 23:11

Citat:

Ursprungligen postat av Skumberg (Inlägg 51713)
Jo, om du dragit in landningsbana på ostsidan får dom väl söka nya sig till nya trakter.

Aha, du tänkte så. Ja, varför inte skicka över utomjordingarna till Göteborg?

pippi 2011-08-07 01:14

:veryhappy:
Skicka hit dom bara.


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:17.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson