![]() |
Tänker du följa Robinson 2009?
Själv tycker jag att det är värt att slängas ett getöga på. Och Linda Isacsson som tidigare höll i "bonde söker fru" är ny programledare. Mer efter programmet som börjar i kväll 20.00 på fyran.:kaffe:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Jag skall inte titta, ledsnade redan förra gången de sändes för miljarder år sedan.
Robinson går bort för mig! |
Citat:
|
Citat:
|
Reklampaus och intrycket är väl så där. Ingen som jag direkt skulle vilja ha som favorit ännu. Men nu är det "plankan" och där lär väl vissa tvingas att bekänna färg.:kaffe:
|
Blev inte direkt impad av första avsnittet. Bara den gammla vanliga gruppmobningen när det gäller att rösta. Men läkaren från östermalm som fick immunitet verkar att ha mer stake än genomsnittet.:kaffe:
|
Jag blir nog tvungen att titta nästa lördag också för jag kan inte bestämma mig för vad jag tycker ännu. :D
|
Linda va snyggast. Som vanligt alltså.
|
va, e de Robinson igen? :unsure:
|
Är inte grundiden denna säsong att de skall vara så sviniga och elaka mot varandra som möjligt?
|
Miljön är svinig och elak i alla fall och omgivningen brukar ju ha inverkan på människor som vistas i en sån där. De befinner sig i nåt som är att likna vid ett träsk.
|
Citat:
|
Citat:
Alla kommer ju att kämpa som blådårar för att vinna så att de kommer bort från träsket. |
Säkert skall tjejerna gyttjebrottas, sådant höjer tittarsiffrorna..:dask:
|
Linda Rosing och Kitty Jutbring skall visst gyttjebrottas i 5:an.
Apropå dokusåpor, tittarsiffror och kvalitets-teve. :) |
Nähä? :o
|
Citat:
|
Uuuuuh vilket spännande program! Jag ser fram emot de kommande lördagarna! :)
|
Citat:
|
Såg en trailer för spektaklet och Rosing verkar vara fullsminkad...undrar om det är vattenfast eller inte. Det är jag nyfiken på.
|
Det är i kulturproduktionen "Whipeout", mitt och barnens nya favoritprogram. Kitty och Linda har just gjort åtlöjen av sig under sina försök att klara banan. Tyvärr... det var inte ens roligt, bara patetiskt. De pep, viftade med lösögonfransarna, gnällde och försökte hålla make-upen borta från gyttjan. Fullkomligt ofysiska, hade inte ens muskelstyrka att hålla i ett rep. Så går det när man knullat fram i teverutan. På rygg.
|
Knullade Kitty? Hon runkade väl bara?
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Jävla bortskämda pajasar..... de hade fan inte varit där längre än 4 timmar innan de började gnälla om hunger-yrsel :dummajag:
Och att de inte fick en strand att ligga och sola på, och ingen mat.Men herregud vad är det för FEL på folk?? Och så var det ett jävla klappträ till kärring som var tvungen att hugga ihjäl en ödla bara för sakens skull. Och sen river idioten det halvt befintliga huset för att bygga ett nytt nere vid vattnet. Och blir JÄTTE förvånad att vattnet steg..... Aldrig hört talas om tidvatten?? Den som byggde huset från allra första början kanske hade en tanke med att bygga det på just det ställe det stod. Som ni förstår kommer jag se varenda avsnitt och förfasa mig och störa ihjäl mig på allt och alla :D |
Fan missade gårdagens avsnitt. Någon som såg det och kan ge en kort sammanfattning?:(
|
Citat:
|
Citat:
|
Hittar bara förra veckans avsnitt tyvärr.
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
:D (:peka:) |
Citat:
Kan vara något att minnas. |
Citat:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:43. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson