![]() |
Sånt här gör mig glad.
Viss musik gör mig så glad och att jag vill dansa för mig själv.
Den här tjejen är en sån. |
Eller den här låten:
Hon är skitbra helt enkelt, blir man inte glad av hennes musik så är det något allvarligt fel. :D |
Visst är hon alldeles underbar, Miss Li? Älskar henne. Eller kanske inte älskar men jag gillar henne stenhårt, iaf.
|
Miss Li var verkligen bra, hon påminde mig min egen favorit, Veronica Maggio... :D
Citat:
|
[quote=CodeMAN;26137]Miss Li var verkligen bra, hon påminde mig min egen favorit, Veronica Maggio... :D
Men guuuu, har det brunnit hos dig? Finns inte minsta likhet mellan musikgeniet Miss Li och den däringa Maggio som inte ens kan sjunga. *suuuck* |
Miss Li är värd all uppmärksamhet hon kan få, vilken tjej hon är. :heart:
Veronica Maggio är inte dålig men till Miss Li´s klass når hon inte men man blir glad av hennes musik. Den här gör mig också glad: |
Men att jämföra Maggio och MissLi är ju helt galet. Eller? :unsure:
MissLi är glädje och lycka. Det verkligen syns att hon älskar det hon gör. Jag älskar hennes fnitter mitt i låtarna. |
Citat:
Det var här jag hittade henne, Miss Li, ihop med Lars Winnerbäck, lyssna och njut. |
Citat:
Mycket fin stil dock, både röst- och attitydmässigt, och det är den kombinationen som räknas. Synd att hon inte sjunger kommersiell musik, eller snarare att hennes stil är så icke-kommersiell. |
Maggio är lite för barnslig tycker jag, Miss Li är däremot en ljuvlig karamell som lockar de som gillar glad men ändå välgjord musik.
Miss Li rockar kan man säga. :D |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:36. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson