![]() |
Visst är dom läckra dom nya ultraportabla
Men lönar det sig att vänta? T.ex Asus och övriga har i princip samma hårdvara än så länge och kostar alla runt 4000kr. Och en skärm på 8-10" hur smidig är den att använda?
|
Ameh! Bild då. :rolleyes:
Dagge har nån sån där pytting, en vit, har jag sett. Fast jag vet inte till vad. |
Var inne på Elgiganten och fastnade för en blå Acer. Dessutom fick den rätt bra betyg i den här testen http://www.sweclockers.com/artikel/6...d_och_acer_one
http://www.geekz1.com/images/news/AcerAspireOne.jpg |
Min standardfråga när det gäller såna här gadgetköp är: Vad ska den användas till?
|
Citat:
|
Acer har sämst batteritid av alla upptäckte jag för 1-2 år sedan när jag kikade runt lite. Vet inte hu det är med just den du tittar på, hittar inget om det.
Musplattan fick ganska mycket kritik i testet. |
Visst är det väl Acer som gör datorer man får vara glad om den håller i två månader?
|
Nja när jag tänker efter kanske det är värt att vänta lite på en Asus 1000 när den kommer.:innocent:
|
Sådan här skulle man ha.
|
Citat:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:12. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson