![]() |
Folk med en kråka i näsan.
Hur gör ni om ni ser att personen ni pratar med har en snorkråka dinglandes i näsan?
Och den viktigaste frågan av allt, spelar det nån roll VEM personen är? Chefen, svärmor, din älskade. |
Citat:
Det är mer situationsberoende. Jag säger till i 95 fall av hundra. Så försiktigt jag kan. Det brukar funka utan pinsamheter. Däremot har jag nog aldrig sagt till någon som luktat illa. |
Citat:
|
CodeMAN, vi behöver ju en poll i denna viktiga frågan.
Jag glömde det.:( |
Citat:
Jag uppskattar dessutom om folk säger till. En gång satt i ett möte med små pappersbitar på kinden från en servett (man svettades mikket jueee... :skamsen:). |
Jag svarade Ja, till alla. Kom på en gång när jag sa till en kvinna som kom med barnvagn och såna där blå plasttossor man får hos doktorn och tandläkaren. :hjälte:
|
Nej jag säger inte till, om det inte är någon jag tycker väldigt mycket om och det är inte så många. I alla övriga fall får personen skylla sig själv, jag blir bara skadeglad.:blush:
|
Citat:
|
Citat:
http://www.mysmiley.net/imgs/smile/happy/happy0194.gif Om det hakar upp sig frågar jag om jag skall ta ett tag med trimmern. |
Jag har nog aldrig tänkt på att någon haft en kråka i näsan. Brukar inte titta in i näsan på folk, rent allmänt.
Däremot brukar jag genast notera om folk har gylfen öppen. :whistle: |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:44. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson