![]() |
Världsrymden anfaller!
Med anledning av denna story...
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2966143.ab basserad på denna radiointervju... http://www.youtube.com/watch?v=RhNdxdveK7c ..så tycker jag att det är dags för lite gött UFO-mys här på obsklassen. Jag hittade en käck SciFi channel dokumentär där astronauten som är på tapeten i dagarna även medverkar. Ufo out of the blue @ google vid. Spoiler:
Gubben är en andlig man nu för tiden för han gick igenom någon slags upplevelse under rymdfärden och storyn är ingenting uppseendeväckande tyvärr. Han bara yttrar sina åsikter och funderingar kring UFO. Inga alienkroppar, artefakter eller cold hard evidence alltså. Bara en astronaut som tycker saker. Kul dock att flera regeringar världen över(frankrikes bland annat) har öppnat sina ufo-filer nyligen och gjort dem tillgängliga för allmänheten och forskarkollektivet. |
Spoiler:
|
Taggade dina klipp, vi har ju även Google-taggar (allt efter "doc=" i taggen). ;) Personligen tycker jag att det är dags att vi träffar andra än bara människor, då försvinner banaliteten kanske. Men jag tror inte att utomjordningar är så blåögda(!). Vi är knappast villiga att lära oss något vettigt, så det kommer att bli dem som kommer att "drabbas" med en eventuell träff. Jag har tittat genom fönstret idag, och ingen verkar evakuera sin lägenhet och fly. Varför detta ointresse för "nyheten"? Varför? |
Mer aliens to the ppl!
Har sagt det förr... Har en packad väska klar. :cool: |
Aliens är, precis som Gud Fader själv, den enda form för det väsen vi vill skall existera, som vi förmår tänka ut. :cool:
|
Codeman det är ingen poäng med att länka in långa Google klipp i trådarna. Dokumentärer och liknande vill man ju se hos Googlevid, i fullskärm.
Men tack ändå. Jag vet att du menar väl. BUT DOES THE SPACE ALIENS!????? |
För övrigt är jag i skrivande stund uppslukad av ett djupt research-arbete rörande såkallade Critters, Space animals och Rods("stavar", inte sångaren.).
Återkommer kanske med ett klipp eller två sedan, om Gud vill. |
HISKELIGA!
Spoiler:
|
Sådana här filmer är jävligt intressanta tycker jag. Folk inom militär och trafikflyg som rapporterar in möten med ufos.
(Ufos är helt klart den bästa pluralformen av denna förkortning. ) Spoiler:
|
Run for your lifes!
THAR BE WEATHER BALOONS AFOOT! Spoiler:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:33. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson