Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Skvaller (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=54)
-   -   Gillar du kändisskvaller? (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=251)

Svimfärdig 2008-07-21 07:52

Gillar du kändisskvaller?

Är du den som har koll på kändisarna och lusläser Hänt Extra och allt fan vad dom heter? Kan du allt om Brittan och Brangelina m.fl? Sitter på fikarasten och berättar det senaste du snappat upp osv?

Torsten 2008-07-21 08:50

Citat:

Ursprungligen postat av Svimfärdig (Inlägg 5935)
Är du den som har koll på kändisarna och lusläser Hänt Extra och allt fan vad dom heter? Kan du allt om Brittan och Brangelina m.fl? Sitter på fikarasten och berättar det senaste du snappat upp osv?

Det är nog mest en kvinnogrej att håll koll på kändisrelationer och vilka som gör skönhetsoperationer etc. Vi män har viktigare saker för oss som att t.ex peta oss i naveln eller plocka näshår.

Svimfärdig 2008-07-21 08:51

Får jag sitta med er och peta och plocka? Jag skiter fullkomligt i vem som fått barn med vem osv...

Torsten 2008-07-21 09:03

Citat:

Ursprungligen postat av Svimfärdig (Inlägg 5964)
Får jag sitta med er och peta och plocka? Jag skiter fullkomligt i vem som fått barn med vem osv...

Äh inget för kvinnor. Att föda barn är en njutning mot att rycka näshår.

CodeMAN 2008-07-21 09:07

Jag har arbetet som ljudtekniker, och träffat en del artister, men kan tyvärr inte säga att deras liv ser så spännande ut.

En gång träffade jag The Hives på Arlanda, på väg ner till Frankfurt (de skulle till München för en MTV-gala). Alla hade sina fruar och barn med sig, hela gaten såg ut som ett dagis. Sååååå spännande... :|

Koolaid 2008-07-21 09:13

Uschianemej, det är ju närmast tvångsmatning på skvaller. :mad:

Jag skäms fanimej över att jag vet vem Paris Hilton är ö.h.t.!:skamsen:

Och att man vet hur hon utför vissa sexakter ....:whistle:

Svimfärdig 2008-07-21 09:24

Citat:

Ursprungligen postat av Torsten (Inlägg 5974)
Äh inget för kvinnor. Att föda barn är en njutning mot att rycka näshår.

Mansgris! :bla: Btw har jag inte fött barn så jag vet inget om den smärtan.

Mröff 2008-07-21 09:51

Jag gillar skvallär....

Igår läste jag t.ex. att Kate Moss hade trubbel med sin nya "bad boy" och inte hade fått ett modellkontrakt som gick till en yngre modell. Då tog hennes manager och skjutsade ner henne till semester på en gigantisk lyxjakt vid Mallorca. Kalaset kostade en miljon.

Hisnande informationer, eller hur?

Sven Hedin 2008-07-21 14:32

Jag gillar kändisskvaller... Men oftast så är det ju ganska mesiga grejor som kommer fram. Det där med hockeykillen i Leksand var ju en höjdare men annars så tycker jag det är ganska skralt med både löst sladder och mera handgripligt förtal.
För vem är egentligen intresserad av hur Hur Pernilla Wahlgren delar vårdnaden med sitt ex? Inte jag, jag vill läsa om hur många vändor Berndt Egerbladh gjorde till Vietnam och jag vill frossa i homosexrykten kring folkkära artister. Tore Skogman t.ex.

Mröff 2008-07-21 14:50

Det har varit väldigt tunt med riktigt smaskiga skvaller, sedan det avslöjades att Selma Lagerlöf var flata och skickade kärleksbrev till en annan mamsell.

En spännande händelse var annars att diplomaten Sverker Åström bestämde sig för att komma ut ut garderoben, när han var över 80 bast.

Att Peter Jöback fick för sig att komma med samma information var ingen nyhet för de flesta med en hjärncell.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:55.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson