![]() |
Ny mobiltelefon
Köpte en HTC Sensation, den är hur kul som helst, att jag inte förstår hur man använder den gör inget, DEN ÄR MIN! :heart:
Kan svara (nja, just lärt mig ) skicka mail och ringa, jag älskar den ändå. |
Är det en sådan där smartphone?
|
Citat:
|
woow
har du varit ute på internet?:w00t: |
Citat:
|
Citat:
surfa/maila överallt utom möjligen i badet/duschen (lär finnas badpåsar). Jag gillar dock inte telefondelen/telefonboken, det är alldeles för lätt att ringa upp eller avsluta av misstag. Sen är det ju jäkligt kul att spela Angry Bird :D |
Välkommen till HTC-världen!
/HTC Legend |
Citat:
|
Ska köpa ett lila skal till den, sötnosen, måste ha nåt fint.
Ja, jag är kär :heart: :skamsen: |
Citat:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:04. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson