Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   h@XX0r och teknik- och spelstofiler (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=30)
-   -   Ny mobiltelefon (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=1554)

Ulvena 2011-08-06 21:42

Ny mobiltelefon
 
Köpte en HTC Sensation, den är hur kul som helst, att jag inte förstår hur man använder den gör inget, DEN ÄR MIN! :heart:
Kan svara (nja, just lärt mig ) skicka mail och ringa, jag älskar den ändå.

Mröff 2011-08-06 21:45

Är det en sådan där smartphone?

Ulvena 2011-08-06 21:47

Citat:

Ursprungligen postat av Mröff (Inlägg 51723)
Är det en sådan där smartphone?

Mmmm! Coolt va? lol

Mröff 2011-08-06 21:48

woow

har du varit ute på internet?:w00t:

Ulvena 2011-08-06 21:51

Citat:

Ursprungligen postat av Mröff (Inlägg 51727)
woow

har du varit ute på internet?:w00t:

Ja, men så länge jag är hemma går den på vårt nät, jag har köpt surf small på Tele2, lite tufft är det. :D

Skumberg 2011-08-07 18:28

Citat:

Ursprungligen postat av Ulvena (Inlägg 51722)
Köpte en HTC Sensation, den är hur kul som helst, att jag inte förstår hur man använder den gör inget, DEN ÄR MIN! :heart:
Kan svara (nja, just lärt mig ) skicka mail och ringa, jag älskar den ändå.

Köpte föregångaren (Desire) och har svårt att vara utan den, nu kan jag
surfa/maila överallt utom möjligen i badet/duschen (lär finnas badpåsar).

Jag gillar dock inte telefondelen/telefonboken, det är alldeles för lätt att ringa upp eller avsluta av misstag.

Sen är det ju jäkligt kul att spela Angry Bird :D

Gullan 2011-08-07 20:53

Välkommen till HTC-världen!

/HTC Legend

Ulvena 2011-08-07 21:04

Citat:

Ursprungligen postat av Skumberg (Inlägg 51743)
Köpte föregångaren (Desire) och har svårt att vara utan den, nu kan jag
surfa/maila överallt utom möjligen i badet/duschen (lär finnas badpåsar).

Jag gillar dock inte telefondelen/telefonboken, det är alldeles för lätt att ringa upp eller avsluta av misstag.

Sen är det ju jäkligt kul att spela Angry Bird :D

Det där retar mig oxå har ringt upp folk fast jag bara skulle scrolla. Dumt!

Ulvena 2011-08-07 21:06

Ska köpa ett lila skal till den, sötnosen, måste ha nåt fint.
Ja, jag är kär :heart:





:skamsen:

Mröff 2011-08-07 21:10

Citat:

Ursprungligen postat av Ulvena (Inlägg 51746)
Ska köpa ett lila skal till den, sötnosen, måste ha nåt fint.
Ja, jag är kär :heart:





:skamsen:

jag är lite kär i min iphone och har köpt ett blått skal med en dödskalle på (moget va!!!)


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:04.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson