![]() |
En psykadelia till Sven Hedin, från det magnifika 1970-talet.
Med hammondorgel..:w00t: |
Lite Modest Mouse med Marr till Miriam.
"We were dead before the ship even sank". |
Citat:
Åhhhh...den gillar jag. :) Så nu får du lite bra psykadelia av mig: Edit: Det var visst två låtar och den andra var fan inget vidare... Men nog har han tagit nåt. |
Hörru Mröff, här skall du få en riktig höjdare att spisa när du kommer hem så där mysigt småpackad inatt.
Med hammondorgel... var så säker. En av de bästa covers som någonsin har gjorts. Dessutom så är den drygt sju minuter lång, klart psykedelisk och... ja, luta dig tillbaks, lyssna och njut. |
Citat:
Citat:
Här får du lite skägg och psykadeliska transportmedel att vakna till. |
Citat:
|
Skumrask du får den här bara för att du är den enda som kanske eventuellt hajjar den.
Sen fast du är man kanske du också eventuellt kan se hur vacker han var. Then I wanted to stay with you Inside me I feel alone and unreal And the way you kiss will always be A very special thing to me... |
Tack Miriam, det var en väldigt fin dedikation. Visst ser jag, med Teresias inåtvända ögon.
Du får mitt eget klipp: |
Jag visste det fanns det någon som skulle hajja utom jag så var det du.
Broder Daniel jag hade velat vara där även om det aldrig hade betytt lika mycket för mig som för dig. Men jag tycker om att veta att du kunde vara där. |
Den här får Sven Hedin av mig:
|
Den här får Gabriel av mig:
|
Här får Herr Hedin en till som jag hittade:
|
Herregud, den där har jag inte sett en enda gång sen den visades på TV, och det måste ju vara tjugofem år sen. Tack! :)
Edit: Och Johnny Bode också! Jag skall lägga lite tid på att leta rätt på någonting riktigt fint som du kan få i retur. |
Den här kom upp när jag satt på Youtube och sökte, den vågar jag inte ge till någon men den är rätt kul, lyssna på den och den som vill ha den får den. :D
|
Jag tar tacksamt emot den ifall ingen annan redan har gjort anspråk på det lilla guldkornet, och vet du... Jag har hela plattan på både vinyl och CD så den kommer till ett bra hem. :)
|
Alla som är lite hungriga får den här:
|
Här får Miriam en låt som tack för alla köttbullarna...
|
Här får du mröff. Hoppas du är en Cuba lover:
|
Tack...det var en bra låt..:)
Här får Miriam en låt av en rejäl |
Lite manlig "vänskap" till Christer...
|
Citat:
Undrar om dom är släkt med Per Oscarsson? :unsure: |
Till Vänlige Viktor. Både ord och bild. :evilgrin39:
|
Här får alla singelkvinnor på forumet en sång om schyssta killen.
|
Citat:
Jag missade detta. TACK!!! (ÅTack till Mröff som fick mig att kika) |
Till Mröff och mig själv.
|
Tack :heart:
Trent Raznor vet sannerligen vad han snackar om. Den här får du av mig: |
Till Selma:
Jag vill minnas att du dessutom gillar sånt här. :) Till er andra - titta inte på den. Lyssna bara. |
Tackar så mkt svenne
Här får du en härlig låt tillbaka http://www.youtube.com/watch?v=pZb3X...next=1&index=7 Jag kan av nån jävla anledning inte få in det i en sån där you tube grejsemojs |
Citat:
Du gör så här: Du klipper ut siffrorna i slutet av adressen: http://www.youtube.com/watch?v=OMJ-A1n951Y Så att det alltså blir så här: OMJ-A1n951Y Sen så stoppar du in det mellan dessa två grejorna:[youtube] här alltså[youtube], som kommer upp när du klickar på den ikonen. |
:skamsen:
Jag trodde jag gjorde så men det funka inte iaf :( |
[youtube]VBN-567n195re[youtube]
När det ser ut så här så funkar det. (men det blir egentligen stora bostäver mellan klamrarna) :) |
Till hon snett bakåt i klassen.
Den ska vi dansa till nån gång in the middle of some future. http://www.youtube.com/watch?v=ME6fNgyJzgM |
Till Mröffan (jag har nog fått den av dig en gång förut, men den är ju sååå bra)! :)
|
Till tokyo!
|
Till mig själv, världens BÄSTA musikvideo:
|
Till Miriam, en av min absoluta favvissånger:
|
Tack Christer en himla fin låt.
Här får du en klassiker i en snorbra version av mig. |
Till Cody lite härlig brittisk gaypop.
|
Till Svenne en av mina favoritlåtar och det är fan bäst att du håller med.
|
Ja ja för fan... Den är skitbra! Tack! Den finns på svenska också va?
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:30. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson