![]() |
Min dator är inte pig, den beter sig som ett svin och går ner i viloläge och trynar hela tiden. Annars visar den bara dynga, vilken sida jag än besöker.
Har den fått något virus? :unsure: |
Citat:
Om det handlar om en bärbar som går ner i viloläge på egen hand så kan det handla om värmebildning pga mycket damm, särskilt rund öppningen för fläkten. Kolla hur varm din dator blir, och återrapportera. Ladda ner ett gratis antivirus-program (om du saknar ett antivirus-program), och testa (jag skrev länkarna bredvid namnen så att du kan knappa in dem för hand om du nu inte kan klicka på länkarna :p): Avira (http://www.softpedia.com/get/Antivirus/AntiVir-Personal-Edition.shtml) Avast (http://files.avast.com/iavs4pro/setupswe.exe) AVG (http://free.avg.com) |
Jag tror att min dator har fått svininfluensa. Det går nog över. :skamsen:
|
Jag har Norman antivirus och AdAware spyware. Kommer min dator leva ett hälsosamt och meningsfullt liv?
|
Citat:
Om du orkar så rekommenderar jag dig att byta till Avira eller Avast. AdAware är dock ett mycket kompetent program. |
Tackar så mycket. :)
|
Alkogel är också bra mot virus. :)
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:10. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson