Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Hus och Hem (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=53)
-   -   Hur ofta byter ni sängkläder? (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=782)

Christer 2010-02-11 23:38

Jag har bytt igen! :yes:

Östen 2010-02-12 14:39

Jag spillde säd på lakanet häromdan så det är nog snart dags att byta :)

Christer 2010-02-12 22:58

Citat:

Ursprungligen postat av Östen (Inlägg 50863)
Jag spillde säd på lakanet häromdan så det är nog snart dags att byta :)

Vi pratar inte om spannmål då, va? Det känns lite sådär med mat i sängen, nämligen. :whistle:

Christer 2010-02-21 22:32

Nya sängkläder, dagen till ära! :)

Mröff 2011-06-08 21:39

Citat:

Ursprungligen postat av Sven Hedin (Inlägg 24542)
Bara med varandra.

Nu får du fan snart lämna tillbaka sängkläderna...nytvättade...:mad:

Kickan 2011-06-09 20:01

"Stör inte den kvalster som sover"

Sängkläder skall man alltså byta så sällan som möjligt.:proud:

Gullan 2011-07-28 22:48

Citat:

Ursprungligen postat av Christer (Inlägg 50931)
Nya sängkläder, dagen till ära! :)

Vad var det som var så ärofullt?

Gullan 2011-08-03 08:28

Gawd!!! Gammelkatten föredrar att sova i min säng vilket medför att jag har hela sängen full av katthår. Finns ju folk till allt... undrar vad katthåriga lakan betingar i fetischsvängen?

Christer 2011-08-09 00:31

Citat:

Ursprungligen postat av Gullan (Inlägg 51661)
Vad var det som var så ärofullt?

Det minns jag inte nu, men nåt var det väl.... Kanske det var Kanelbullens dag eller så. :unsure:

Mröff 2011-08-09 13:57

Christer har blivit påsatt...:peka:

Jag har bytt sängkläder, för jag lyckades lägga mig i sängen med färg i håret.


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:10.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson