Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Äta, dricka och träna (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Bränn fläsket...(aka träningstråden) (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=573)

Ulvena 2008-10-15 20:01

Citat:

Ursprungligen postat av mroeff (Inlägg 24822)
Det låter bra med PTM-strategin.

Lagar han maten också...och serverar..:D

Förmodligen måste jag göra det själv, nej men det mesta var okej (förutom att det där med vinet och havregrynsgröten :D).

Han blev väl pressad när jag sa att jag förväntade mig att han skulle se till att jag skulle kunna visa mig i bikini till sommaren utan att skämmas. :rolleyes:

pippi 2008-10-15 20:03

Citat:

Ursprungligen postat av Ulvena (Inlägg 24824)
Förmodligen måste jag göra det själv, nej men det mesta var okej (förutom att det där med vinet och havregrynsgröten :D).

Han blev väl pressad när jag sa att jag förväntade mig att han skulle se till att jag skulle kunna visa mig i bikini till sommaren utan att skämmas. :rolleyes:

Tror jag ska säga samma till min tränare imorgon bara för att se hur han blir när han inte vet vad han ska svara.:tihihi:

Ulvena 2008-10-15 20:16

Citat:

Ursprungligen postat av pippi (Inlägg 24825)
Tror jag ska säga samma till min tränare imorgon bara för att se hur han blir när han inte vet vad han ska svara.:tihihi:

Gör det. :D

Min skrattade lite generat men lovade att ge det hela en chans, jag menar vilken utmaning det helt plötsligt blev för PTM. :yes:

Mröff 2008-10-15 20:19

Citat:

Ursprungligen postat av Ulvena (Inlägg 24827)
Gör det. :D

Min skrattade lite generat men lovade att ge det hela en chans, jag menar vilken utmaning det helt plötsligt blev för PTM. :yes:

Han får ju betalt för att göra jobbet. Funkar det inte får du anmäla till konsumentombudsmanne.

Ulvena 2008-10-15 20:25

Citat:

Ursprungligen postat av mroeff (Inlägg 24828)
Han får ju betalt för att göra jobbet. Funkar det inte får du anmäla till konsumentombudsmanne.

Det var det jag hotade med. :yes:

Närå, men jag sa att om jag skulle köpa 10 ggr. till med honom så var det det som var målet, om han inte trodde att det var möjligt att uppnå så var jag tveksam till att betala för fler ggr.
:)

Hårfällerskan 2008-10-16 18:39

Låter bra hörrni. Bara ställa dem mot Den Ultimata Bikiniutmaningen direkt!

Jag filar på en morgonrutin beståendes av löpning så att jag kan vara "up there with the créme de la créme", aka Koolaid.

Ulvena 2008-11-12 14:19

Jag träffade PTM idag, innan körde jag lite själv i gymmet, i morgon kommer jag sannolikt inte kunna röra mig för han var väldigt tuff mot mig idag och jag har ont redan nu men det gör säkert nytta får vi hoppas.

pippi 2008-11-12 14:51

Min träning går åt helvete.

Ulvena 2008-11-12 14:58

Citat:

Ursprungligen postat av pippi (Inlägg 28698)
Min träning går åt helvete.

Varför? :unsure:

CodeMAN 2008-11-12 16:41

Citat:

Ursprungligen postat av Ulvena (Inlägg 28697)
...han var väldigt tuff mot mig idag och jag har ont redan nu...

:tihihi:

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:03.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson