Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Hus och Hem (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=53)
-   -   Händiga hörnan (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=417)

Sven Hedin 2008-09-28 18:57

Jag snodde det faktiskt det där med karlgörat och gardinerna ifrån Greger i Nile City... :skamsen:

Fortune 2008-09-28 19:05

Citat:

Ursprungligen postat av Sven Hedin (Inlägg 21983)
Jag snodde det faktiskt det där med karlgörat och gardinerna ifrån Greger i Nile City... :skamsen:

Fult att stjäla. :mad:

Sven Hedin 2008-09-28 19:11

Men jag erkänner ju åtminstone.... Och gardinstänger är harcore-meck, det vet ju alla som har försökt få upp dom i en sönderborrad gips eller putsvägg. :yes:

Fortune 2008-09-28 19:15

Citat:

Ursprungligen postat av Sven Hedin (Inlägg 21985)
Men jag erkänner ju åtminstone.... Och gardinstänger är harcore-meck, det vet ju alla som har försökt få upp dom i en sönderborrad gips eller putsvägg. :yes:

Aschdå, det är ju bara att hänga upp dom. Efter att man har skruvat fast upphängningsanordningen i den trasiga väggen. :D

pippi 2008-09-28 19:17

Jag satte grejerna rätt i fönsterkarmen.:tihihi:

Evert 2008-09-28 19:22

Citat:

Ursprungligen postat av Fortune (Inlägg 21982)
Det är bättre om de manliga kompisarna bjuder hem mig på mat så ska jag skruva ihop hyllorna åt dom. Det är roligare att skruva hyllor än att laga mat. :evilgrin39:

Jag behöver vaxa min bil. Sugen på mat? :)

Fortune 2008-09-28 19:24

Citat:

Ursprungligen postat av Evert (Inlägg 21988)

Vaxa bilar är inte lika roligt som att skruva och borra och sånt, dessutom har jag nyss ätit. :cool:

Sven Hedin 2008-09-28 19:25

Citat:

Ursprungligen postat av Evert (Inlägg 21988)

Psssst... jag skulle behöva ha krängt på fyra vinterdäck på ett par andra fälgar. Du tror inte du kan höra lite?

Ulvena 2008-09-28 19:27

Citat:

Ursprungligen postat av Sven Hedin (Inlägg 21990)
Psssst... jag skulle behöva ha krängt på fyra vinterdäck på ett par andra fälgar. Du tror inte du kan höra lite?

Det behöver jag också få fixat, får du napp någonstans så hör av dig. :D

Mröff 2008-09-28 19:29

Citat:

Ursprungligen postat av Sven Hedin (Inlägg 21975)
Du är fan helt grym!

Nu väntar vi bara på Mroeff som skall berätta om sin håltagning. :feedme:

Jag lånade en borrmaskin av grannen (har ingen själv). Provkörde den lite. Det sade "wrooom wrooom". Valde ut en fin borr och satte igång att arbeta mig igenom fogen. Det praktfulla hålet tog lite av kaklet också.

Sedan slog jag med våld i en (hmm tappade namnet)...en platsplopp. Den blev lite bynglig längst ut. Sedan åkte skruven in i plastploppen genom den nya hängaren för handdukar.

Efter det körde jag silikon runt hela skiten. Pillrade ut det slätt med ett finger, som blev kladdigt. Nu skall silikonet torka.

Frågor?

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:23.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson