![]() |
Citat:
|
Citat:
|
Är Nod32 bättre än Avira?
Jag har nämligen Avira och den fungerar utmärkt, gratis är den också. |
Citat:
edit: Jag frågade Dagge om Nod32 och hans omedelbara kommentar var att det inte är gratis och när jag tänker på det så sa ju Fortune att hon aktiverar det varje vecka. Verkar krångligt. |
Citat:
Jag är nöjd.:) |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Dagge hittade lite tester av antivirusprogram. Där framgår (tydligen) klart och tydligt att Avira (gratis) definitivt håller måttet i förhållande till kommersiella alternativ.
http://www.freewaregenius.com/2009/0...-a-comparison/ http://www.sunbelt-software.com/ihs/...2008m3b_US.htm http://virusinfo.info/index.php?page=testseng http://www.sunbelt-software.com/ihs/...2008m3b_US.xls |
Citat:
Det finns en del how-tos på internet om hur man "avaktiverar" popuperna, Avira lyckades att kringgå dem varje gång. |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:56. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson