Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Filmtajm och tevesoffan (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Melodifestivalen 2009 (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=1081)

Gullan 2009-02-15 09:39

Mycket uppmärksamt av ditt, som jag förmodar, extremt observanta öga att upptäcka bången Mröffan. Nu har jag tittat på bidraget i repris med totalfokus i skrevet och jag hade tusan svårt att se så som han hoppade och for.

Mröff 2009-02-15 10:18

Jag måste ha ngn slags radar som upptäcker sådant..:skamsen:

Kickan 2009-02-15 11:32

Jag tycker Petra Mede var så j*a bäst
Och hennes fina passing till gissa vem, med att "nä hon är minsann inte ute efter att annonsera att hon är singel, och har fin kropp" osv osv :D

Sven Hedin 2009-02-15 11:58

Citat:

Ursprungligen postat av Mröff (Inlägg 37721)
Jag måste ha ngn slags radar som upptäcker sådant..:skamsen:

Men jag så, som sitter och skiljer ut vad som kommer att bli med på nästa Absolute Gay... :skamsen:

Gullan 2009-02-15 12:08

Citat:

Ursprungligen postat av Kickan (Inlägg 37728)
Och hennes fina passing till gissa vem, med att "nä hon är minsann inte ute efter att annonsera att hon är singel, och har fin kropp" osv osv :D

Håller absolut med till 102%. Petra Mede är behållningen när musiken är lite halvkass och röstningen är en katastrof.

Petra rulez! :yes:

selma 2009-02-15 14:12

Citat:

Ursprungligen postat av Kickan (Inlägg 37728)

Jag älskar den kvinnan, hon är bara så jädra bra. Men vem avsåg hon passa till? Det fattade inte jag :skamsen: Berätta så är du rar

Mröff 2009-02-15 14:24

Jag fattade inte heller den passningen...:skamsen:

Hade som sagt fullt upp att kontrollera andra saker.

Sven har en fin gaydar....:D

Kickan 2009-02-15 16:03

Ähum, det kanske bara var som jag trodde då, men Laila Bagge i Let's Dance har både "motvilligt råkat" avslöja att hon är nybliven singel, och likaledes "råkat" hissa upp klänningen och moona inför fotograferna under övningsdansen. Samt påminna om det i direktsändningen på kvällen.

Vänlige Viktor 2009-02-15 16:46

Citat:

Ursprungligen postat av Kickan (Inlägg 37739)
Ähum, det kanske bara var som jag trodde då, men Laila Bagge i Let's Dance har både "motvilligt råkat" avslöja att hon är nybliven singel, och likaledes "råkat" hissa upp klänningen och moona inför fotograferna under övningsdansen. Samt påminna om det i direktsändningen på kvällen.

Laila vet vad hon gör.
Nu hoppas jag bara att alla lika vackra tjejer i klassen vet vad ni ska göra i alla våra avslöjande bildtrådar. :cool:

selma 2009-02-15 22:04

Åååhå det var henne du syftade på :p

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:17.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson