![]() |
Jag funderar på att gå ner och köra en maskin med kalsonger. Kanske inte så värst fantasieggande, men innebörden av att jag gör det känns ändå oerhört angelägen just nu. Det är nästan tomt i lådan.
En annan grej: Jag kom på att jag ju känner en kille som var på Valhalla och simmade, och när han kom tillbaks till omklädningsrummet så var det någon som hade brutit upp flera skåp och stulit folks... kalsonger! |
Jag måste ge dig en eloge att du trots allt tvättar kalsongerna och inte återanvänder dem...:D
Eller menar du att någon snor kalsonger ur din låda hemmavid..:o |
Citat:
|
Citat:
Har någon granne med tonårsbarn haft stopp i toan på senaste tiden? |
Citat:
|
Hmm...håll koll på era bananer och sådant. Kolla om de försvinner lite för snabbt. Det kan också användas för ändamålet. Då menar jag skalad banan som värmts upp i micron till rumstemperatur.
Ja, titta på Weeds (trean efter 24 - tre avsnitt i rad) , då håller ni er a jour med vad som händer i samhället..:D |
vem blir först med att fotodokumentera insidan av sin otvättade underkläder? :)
|
Jag har redan gjort det, men bilderna blev så otydliga så det var ingen idé att lägga upp dom. Jag får skaffa en sån där UV-lampa så grejorna syns.
|
UV-lampa? Du menar en sån där som the forensics använder för att säkra spår efter sexualförbrytare?
Finns f ö en jätterolig artikel om det, i det numera (tyvärr) nedlagda Borr Magazine. Vänta skall jag leta...*rotar* Nä hela domänen är borta. Men jag hittade en FB-tråd där både Borr magazine och spermalampartikel hyllades. Citat:
|
Haha! Ja, precis en sån lampa. Jag kan iofs få tag på en som egentligen är till för att spåra läckor i kylsystem, men då så måste man nog först stoppa i sig en massa spårmedel och det verkar inte alls gott.
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:55. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson