![]() |
Citat:
|
Jag kissade i sängen förra veckan, och det gula har nästan helt försvunnit nu.
Skitbra! Jag har trott att man måste tvätta bort sånt där? :unsure: |
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
Det heter "implementera" eller "produktionssätta", dvs. "nya sängkläder har implementerats ikväll"... :tunga: Jag produktionssatt nya sängkläder för en vecka sen... :proud: |
Huuuuuuuu! Så äckliga ni är. Byt sängkläder vare sig ni tror det behövs eller inte, åtminstone varannan vecka om ni använder sovkläder. Oftare annars.
|
Citat:
|
Citat:
Ska vi "umgås" ? :evilgrin39: :evilgrin39: |
Citat:
|
Citat:
Pfft. Så jävla 2003...:tunga: |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:12. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson