Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Hus och Hem (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=53)
-   -   Hur ofta byter ni sängkläder? (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=782)

Gullan 2010-01-16 09:32

Citat:

Ursprungligen postat av Mröff (Inlägg 48922)
Jag bytte sängkläder igår.
Kommer inte ihåg hur länge jag haft de gamla.

Däremot kan jag meddela att jag nu har vita sängkläder som jag brutit av fint med ett rött kuddfodral mitt bland de vita.

Jag passade också på att dammsuga bäddmadrassen, för det har jag lärt mig av bakterietanten i tv-programmet Rent hus.

Man kan ta ut madrasser och kuddar och låta dem vara utomhus i sträng kyla (lämpligt tips nu när det inte lägre är -20...) för att döda alla kvalster.

sås på slipsen 2010-01-26 12:58

Jag kissade i sängen förra veckan, och det gula har nästan helt försvunnit nu.
Skitbra! Jag har trott att man måste tvätta bort sånt där? :unsure:

Christer 2010-02-01 22:18

Citat:

Ursprungligen postat av sås på slipsen (Inlägg 50695)
Jag kissade i sängen förra veckan, och det gula har nästan helt försvunnit nu.
Skitbra! Jag har trott att man måste tvätta bort sånt där? :unsure:

Nej nej nej, man nöter bort det. :)

sås på slipsen 2010-02-02 00:00

Citat:

Ursprungligen postat av Christer (Inlägg 50775)
Nej nej nej, man nöter bort det. :)

Det går bättre på sommaren. Då är man lite brunbränd och får bra hjälp av hudavlagringarna. :thumbup:

CodeMAN 2010-02-02 10:18

Citat:

Ursprungligen postat av Christer (Inlägg 49690)
Nya sängkläder har applicerats i sängen ikväll. :yes:

Jobbar du på en myndighet eller? "Applicerats"... Hhh..

Det heter "implementera" eller "produktionssätta", dvs. "nya sängkläder har implementerats ikväll"... :tunga:


Jag produktionssatt nya sängkläder för en vecka sen... :proud:

Gullan 2010-02-07 21:05

Huuuuuuuu! Så äckliga ni är. Byt sängkläder vare sig ni tror det behövs eller inte, åtminstone varannan vecka om ni använder sovkläder. Oftare annars.

Christer 2010-02-07 22:15

Citat:

Ursprungligen postat av Gullan (Inlägg 50837)
Huuuuuuuu! Så äckliga ni är. Byt sängkläder vare sig ni tror det behövs eller inte, åtminstone varannan vecka om ni använder sovkläder. Oftare annars.

Filåt då. Jag är visst jätteäcklig. :skamsen:

sås på slipsen 2010-02-09 09:33

Citat:

Ursprungligen postat av Christer (Inlägg 50843)
Filåt då. Jag är visst jätteäcklig. :skamsen:

Vill du ha sällskap? :evilgrin39:
Ska vi "umgås" ? :evilgrin39:







:evilgrin39:

Christer 2010-02-09 19:03

Citat:

Ursprungligen postat av sås på slipsen (Inlägg 50850)
Vill du ha sällskap? :evilgrin39:
Ska vi "umgås" ? :evilgrin39:







:evilgrin39:

Jag tycker att det skulle kännas ännu äckligare.... :no:

sås på slipsen 2010-02-09 19:23

Citat:

Ursprungligen postat av Christer (Inlägg 50852)
Jag tycker att det skulle kännas ännu äckligare.... :no:


Pfft. Så jävla 2003...:tunga:


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:12.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson