Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   h@XX0r och teknik- och spelstofiler (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=30)
-   -   Frågor om antivirus [/mod] (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=214)

Svimfärdig 2008-10-20 03:16

Har en Nod32 med över 1000 dagar. Någon som vill ha?
Jag inst. den på en Vistaburk i går och fix och allt funkade bajsbra.

Mröff 2008-10-24 14:06

Nu har jag installerat Avira. Datanerdsen är så putslustiga, när programmet scannar disken heter det att "Luke Filewalker" är igång. :rolleyes:

CodeMAN 2008-12-02 18:47

Här är en sida som jämför de olika anti-virusprogrammen:

http://www.av-comparatives.org/index...paratives.html

- "On Demand" (egeninititerad virussökning):

http://www.av-comparatives.org/seite...se_2008_08.php


- "Proactive" (sökning för att förhindra infektering):

http://www.av-comparatives.org/seite...se_2008_11.php


Procentsatserna visar hur effektiva programmen var med att stoppa eller hitta virus.

Svimfärdig 2008-12-03 00:28

Jag har virus!!!!
Spoiler:
I FITTAN! AAAAAAAAAAHAHAHAHAHHA! *psykos*

CodeMAN 2008-12-03 00:33

Citat:

Ursprungligen postat av Svimfärdig (Inlägg 31390)
Jag har virus!!!!
Spoiler:
I FITTAN! AAAAAAAAAAHAHAHAHAHHA! *psykos*

Din fåntratt... hahahahahaa... :D

Torsten 2009-07-26 18:33

Mitt Nod 32 går ut om 2v
 
Visserligen är det lagligt köpt men nu har dom höjt till över 600kr för en originallicens vilket för mig är lite väl dyrt. Så om det är möjligt var hittar man bäst ett användarnamn och ett lösenord som fungerar? Gissar att dom som ev läggs ut på dom stora torrentsajterna i regel är odugliga att aktivera med eller? Funderar även på gratisversionen av AVG men är den verkligen tillförlitlig?:unsure:

Fortune 2009-07-26 18:38

Citat:

Ursprungligen postat av Torsten (Inlägg 46809)
Visserligen är det lagligt köpt men nu har dom höjt till över 600kr för en originallicens vilket för mig är lite väl dyrt. Så om det är möjligt var hittar man bäst ett användarnamn och ett lösenord som fungerar? Gissar att dom som ev läggs ut på dom stora torrentsajterna i regel är odugliga att aktivera med eller? Funderar även på gratisversionen av AVG men är den verkligen tillförlitlig?:unsure:

Här hämtar jag: http://www.nod321.com/ Man får visserligen göra om det nu och då men det fungerar.

Torsten 2009-07-26 18:46

Citat:

Ursprungligen postat av Fortune (Inlägg 46810)
Här hämtar jag: http://www.nod321.com/ Man får visserligen göra om det nu och då men det fungerar.

OK tackar kan vara värt ett försök.:)

Fortune 2009-07-26 18:59

Citat:

Ursprungligen postat av Torsten (Inlägg 46812)
OK tackar kan vara värt ett försök.:)

Varsågod, den sidan har jag använt i, typ, evigheter.

Torsten 2009-07-26 19:23

Citat:

Ursprungligen postat av Fortune (Inlägg 46813)
Varsågod, den sidan har jag använt i, typ, evigheter.

Funkade perfekt.:)


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:56.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson