![]() |
Har en Nod32 med över 1000 dagar. Någon som vill ha?
Jag inst. den på en Vistaburk i går och fix och allt funkade bajsbra. |
Nu har jag installerat Avira. Datanerdsen är så putslustiga, när programmet scannar disken heter det att "Luke Filewalker" är igång. :rolleyes:
|
Här är en sida som jämför de olika anti-virusprogrammen:
http://www.av-comparatives.org/index...paratives.html - "On Demand" (egeninititerad virussökning): http://www.av-comparatives.org/seite...se_2008_08.php - "Proactive" (sökning för att förhindra infektering): http://www.av-comparatives.org/seite...se_2008_11.php Procentsatserna visar hur effektiva programmen var med att stoppa eller hitta virus. |
Jag har virus!!!!
Spoiler:
|
Citat:
|
Mitt Nod 32 går ut om 2v
Visserligen är det lagligt köpt men nu har dom höjt till över 600kr för en originallicens vilket för mig är lite väl dyrt. Så om det är möjligt var hittar man bäst ett användarnamn och ett lösenord som fungerar? Gissar att dom som ev läggs ut på dom stora torrentsajterna i regel är odugliga att aktivera med eller? Funderar även på gratisversionen av AVG men är den verkligen tillförlitlig?:unsure:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
Citat:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:56. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson