Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Foliehatten (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=21)
-   -   Är jag ensam i hela världen? (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=1378)

Ulvena 2010-02-23 19:26

Citat:

Ursprungligen postat av Christer (Inlägg 50941)
Jag tycker att det är fullkomligt bedrövligt att alla har skaffat sig riktiga liv. Jag menar, vem vill byta det här mot verkligheten? Jag var ute i Stockholmstrafiken igår, och jag är helt förvissad om att internet är att föredra.

Jag funderar i min desperation på att bjuda hit Putte6 så att det blir lite liv. :unsure:

Att köra in till tätorten tar sisådär 50-60 minuter just nu att jämföra med hälften när det inte ligger massa vit skit på vägen. :mad:

Att det sen aldrig är någon här som man kan "prata" med och som kan tycka synd om en lantis som mig för att de har ett riktigt liv gör mig lätt irriterad, jag har t.o.m. postat på MS bara för det.:yes:

Sven Hedin 2010-02-23 19:27

Citat:

Ursprungligen postat av Christer (Inlägg 50952)
Det skulle ju kunna bli en trevlig present till CodeMAN. Undrar om man kan be Putte6 att slå in sig med ett rött snöre.....:rolleyes:

Han kan nog bläddra i sitt arkiv och plocka fram en sån bild. Putte in bondage typ. :)

Christer 2010-02-23 19:28

Citat:

Ursprungligen postat av Sven Hedin (Inlägg 50956)
Han kan nog bläddra i sitt arkiv och plocka fram en sån bild. Putte in bondage typ. :)

Putte the julklapp. :whistle:

Christer 2010-02-23 19:30

Citat:

Ursprungligen postat av Ulvena (Inlägg 50955)
Att köra in till tätorten tar sisådär 50-60 minuter just nu att jämföra med hälften när det inte ligger massa vit skit på vägen. :mad:

Att det sen aldrig är någon här som man kan "prata" med och som kan tycka synd om en lantis som mig för att de har ett riktigt liv gör mig lätt irriterad, jag har t.o.m. postat på MS bara för det.:yes:

Jag tycker synd om dig, vettu. :)

Men vart är Gullan? Och Svimmis?

Sven Hedin 2010-02-23 19:34

Citat:

Ursprungligen postat av Ulvena (Inlägg 50955)

Jösses, du måste varit bra desperat. :scared:
Men fanns det verkligen nån där som förstod sig på jordnära vedermödor såsom snöskottning och trafikproblem? Jag menar medelålders smygfotografer, emochics och rödluvor med svankrygg har ju i allmänhet svårt att ta till sig sånt där.

Sven Hedin 2010-02-23 19:35

Citat:

Ursprungligen postat av Christer (Inlägg 50958)
Men vart är Gullan? Och Svimmis?

Australien? :unsure:

Christer 2010-02-23 19:38

Citat:

Ursprungligen postat av Sven Hedin (Inlägg 50959)
Men fanns det verkligen nån där som förstod sig på jordnära vedermödor såsom snöskottning och trafikproblem? Jag menar medelålders smygfotografer, emochics och rödluvor med svankrygg har ju i allmänhet svårt att ta till sig sånt där.

:D

Till och med jag har skrivit på MS på sistone. I och för sig bara ett inlägg, men ändå. Jag gillar dock MS och borde egentligen skriva mer.

Sven Hedin 2010-02-23 19:39

Jag har inte skrivit där på snart flera år. :cool:

Christer 2010-02-23 19:39

Citat:

Ursprungligen postat av Sven Hedin (Inlägg 50960)
Australien? :unsure:

Hmm, ja kanske. Eller så är de på spa i Vagnhärad. Tillsammans. :evilgrin39:

Ulvena 2010-02-23 19:40

Citat:

Ursprungligen postat av Sven Hedin (Inlägg 50959)

Nej, de ignorerade bara mig, kanske ska ge mig in på BS, där går ju folk i taket så fort jag postar ett inlägg. :D

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:50.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson