Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Hus och Hem (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=53)
-   -   Hur ofta byter ni sängkläder? (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=782)

sås på slipsen 2009-10-12 13:41

Citat:

Ursprungligen postat av Fortune (Inlägg 48862)
Vadå vinter? Vilken del av jorden befinner du dig på? Här har det då varit så jäkla varmt inatt så jag fick kliva upp och ställa fönstret på vid gavel för att få sova lite. Så ja, jag har bytt idag. Sängkläder alltså. :D

Klimakteriet har bara en årstid, kära du - helvetisk sommar. :p

Fortune 2009-10-12 16:06

Citat:

Ursprungligen postat av sås på slipsen (Inlägg 48863)
Klimakteriet har bara en årstid, kära du - helvetisk sommar. :p

I wish! Då hade jag ju iaf haft något att skylla på men tyvärr inte. :kaffe:

dr fotpall 2009-10-12 21:43

när
 
när de talar (eller demonstrerar) byter jag. samma sak om de inte ligger still, eller förmår att böja tyska verb. bytes!

sås på slipsen 2009-10-13 08:21

Citat:

Ursprungligen postat av Fortune (Inlägg 48864)
I wish! Då hade jag ju iaf haft något att skylla på men tyvärr inte. :kaffe:

Ähääpp. :D

Mröff 2009-10-19 19:43

Jag bytte sängkläder igår.
Kommer inte ihåg hur länge jag haft de gamla.

Däremot kan jag meddela att jag nu har vita sängkläder som jag brutit av fint med ett rött kuddfodral mitt bland de vita.

Jag passade också på att dammsuga bäddmadrassen, för det har jag lärt mig av bakterietanten i tv-programmet Rent hus.

Svimfärdig 2009-10-22 03:37

Märkt att mina sängkläder byter sig själva... Slitna och svettiga hasar dom sig ut ur sängen och sovrummet. In kommer ett set, nya och fräscha. Dom hälsar lite lojt på varann vid dörrposten där dom möts... Nu senast slingrade sig lakanen lite om varann, något på gång där tror jag. :unsure:

Christer 2009-12-01 00:23

Nya sängkläder har applicerats i sängen ikväll. :yes:

Christer 2010-01-10 21:43

Citat:

Ursprungligen postat av Christer (Inlägg 49690)
Nya sängkläder har applicerats i sängen ikväll. :yes:

Något säger mig att jag inte har uppdaterat detta slaviskt, för det var ju inte en månad sedan sist. Tror jag. :skamsen:

Mröff 2010-01-11 12:59

Jag tror att du är en sunkig en, Christer. DU byter säkert inte sängkläder innan de vita lakanen blir gulaktiga...:peka:

Christer 2010-01-12 00:11

Citat:

Ursprungligen postat av Mröff (Inlägg 50546)
Jag tror att du är en sunkig en, Christer. DU byter säkert inte sängkläder innan de vita lakanen blir gulaktiga...:peka:

Det gör jag visst! :tunga:


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:08.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson