Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Toastolen (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=37)
-   -   Bajskunskap (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=45)

Östen 2009-01-06 15:40

Aja baja! Jag har minsann praktiserat på ett reningsverk och det är inte alls att rekommendera att spola ner underkläder i holken...

Sven Hedin 2009-01-06 18:06

Lyckost! :)

Själv så har jag bara fått gå på några fjuttiga studiebesök. Men ibland när jag tar mig en liten tur in i Rya skog så brukar jag kika nyfiket genom staketet.

Kickan 2009-01-06 20:32

En trosa i reningsverket Selma :whoco5:.
Vattenståndet i Värnern kommer att sjunka när tillflödet är igenproppat, med påföljd att isen brister, och många vinterfiskare och skridskoåkare stryker med. :cry:

selma 2009-01-06 20:58

Nu är det så här va:
Min ex svärfar jobbar på reningsverket i hôla och jag råkar veta att mina trosor hamnade i grovgallret som sedan skrapade upp dem i en container och sedemera fraktades denna container iväg till nån slags soptipp/förbrännings anläggning.

Så går det till på detta reningsverk nämligen och invid detta grovgaller och container som var i en stor byggnad har jag vistats mången gång, tvättandes vår bil. Det var nämligen så att gubbarna på reningsverket ordnat till en slags tvätthall där.

Nu fick ni så ni teg :tunga:

sås på slipsen 2009-01-06 21:00

Citat:

Ursprungligen postat av selma (Inlägg 34333)
Nu är det så här va:
Min ex svärfar jobbar på reningsverket i hôla och jag råkar veta att mina trosor hamnade i grovgallret som sedan skrapade upp dem i en container och sedemera fraktades denna container iväg till nån slags soptipp/förbrännings anläggning.

Så går det till på detta reningsverk nämligen och invid detta grovgaller och container som var i en stor byggnad har jag vistats mången gång, tvättandes vår bil. Det var nämligen så att gubbarna på reningsverket ordnat till en slags tvätthall där.

Nu fick ni så ni teg :tunga:

Hur vet du det?
Var det någon av grabbarna som var förbi med dem eller? :tihihi:

Sven Hedin 2009-01-06 21:01

Citat:

Ursprungligen postat av selma (Inlägg 34333)
mina trosor hamnade i grovgallret som sedan skrapade upp dem i en container och sedemera fraktades denna container iväg till nån slags soptipp/förbrännings anläggning.

Synd på så rara ärtor...

selma 2009-01-06 21:13

Citat:

Ursprungligen postat av sås på slipsen (Inlägg 34335)
Hur vet du det?
Var det någon av grabbarna som var förbi med dem eller? :tihihi:

Hahaha
Näe men jag vet att större saker som bindor kondomer och för den delen trosor hamnar där för att inte förstöra längre fram i processen

Christer 2009-01-06 21:14

Annars kan du ju skänka dina trosor till UFF eller så, Slema.

selma 2009-01-06 21:15

Vill de ha bajsindränkta diton då tror du :unsure:

Christer 2009-01-06 21:18

Citat:

Ursprungligen postat av selma (Inlägg 34355)
Vill de ha bajsindränkta diton då tror du :unsure:

De går säkert att sälja på Blocket eller så. Det finns marknader för det mesta... :rolleyes:

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:18.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson