![]() |
Citat:
|
Citat:
Vad som hest tror jag, bara jag tjänar pengar. :unsure: |
Jag, som är så intresserad av att flytta till Spanien - helst till Barcelona, fick ta reda på att det var hos callcenters där nere man fick jobb lättast. (Ja, man jobbar mot svenska marknaden).
IT-jobb är tyvärr svårare utan språkkunskaper, men vettefan om jag ändå ska försöka med ett sånt jobb, bara för att kunna flytta ner. Att jobba med en massa tonåringar låter dock inte lockande. |
Jag har jobbat med TM (telemarketing).
Jag hade en grundlön som var helt okej sen hade man bonus utifrån det. Där jag jobbade hade vi Telia som största kund då handlade det om mobiler fast telefoni och internet. Fast jag jobbade mest åt SPP och sålde pensionsförsäkringar. Det du ska kolla upp är att det finns en fast hyfsad grundlön och att du själv tycker att du kränger okej produkter. Jag ahde aldrig klarat av att sälja trosor eller kallingar. Codeman Jag känner några stycken som är i Spanien och jobbar som säljare åt Tele2. Dom trivs skitbra. Jag hade stuckit direkt om jag inte haft barn. Ett skitjobb i Spanien är fan så mycket bättre än ett skitjobb här hemma. |
Citat:
|
Citat:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 17:46. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson