![]() |
Wow IT`S A MIRACLE :notworthy:
Nu är jag kär i såsen...... bara så ni vet :tjurig: |
Fråga till Cody
Hade inte tålamod att vänta utan slog till påen Asus 1000H. Helt underbar att använda men saknar ett antivirusprogram. Vet du något gratisprogram till XP som inte är så resurskrävande? Datorn saknar ju tyvärr en CD spelare.
|
|
|
Citat:
|
Tycker avast fungerar väldigt smidigt, drar inte alls så mycket minne som AVG och uppdateringarna sker smärtfritt.
|
Jag sammanfogade två trådar som handlade om anti-virus, och ändrade rubriken lite. /C.
|
Citat:
Vågar ni, så, visst. |
Det blev AVG. Har läst att det vunnit många tester.
|
Citat:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:56. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson