![]() |
Citat:
Det kan nog vara .... en... http://www.caradvice.com.au/wp-conte...8hondajazz.jpg |
Alldeles korrekta antaganden. MEN! Jag måste nu fråga. Den där bilen... är det någon särskild anledning till att du valde just den? För du vet väl vad den hette i skapelsestadiet, innan man tvingades ändra namn på den? :whistle:
http://www.automotorsport.se/nyhetsm...p?version=3162 Och nej, jag har inte en sån. :cool: |
|
jag vill ha en sån, men vågar inte.. :blush:
|
Citat:
|
Jag har en kompis som i sin tur har en polare på nån firma som säljer Honda i Alingsås. Dom där två försökte få fram orginalemblemen till bilen men det var lygens! Det visade sig att den inte längre hette det ens hemma i Japan.
|
Jag vill ju då ha större bil än karln.
Håller han sig inte inom skaklarna mosar jag helt enkelt hans bil med min Dodge RAM...:cool: Man skulle kunna kalla den bilägartypen för den-som-roar-grannarnaföraren. Den typen borde det finnas många av i landets villakvarter. T.ex. föraren som blir överkörd av sin egen bil. Den otursförföljde föraren. En rolig anekdot från storskogarna är föraren som det alltid går fel för. En man som: ...skulle in och köpa kanelbullar på ett fik uppe på en kulle. När han kom ut var bilen borta, och en gubbe stod och tittade med stora ögon nedför slänten. Den otursförföljde föraren hade glömt att lägga in handbromsen och växel, så bilen hade rullat ner i älven. |
Citat:
Tycker den-som-roar-grannarnaföraren är en generös typ. *gillar* |
Citat:
|
Citat:
En väghyvel bör finnas i varje feminists garage. :yes: |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 02:25. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson