![]() |
jag har ägt tre stycken såna, fast blå
1 ks 50 och två ks 100 en med "kukatank" den var skitful :D men fan va bra de gick iallafall ks 100 när man var 14 och alla trimmade sina puch då kom man där och wroomade om ändå :whistle: |
Citat:
Jag har tyvärr aldrig fått lägga vantarna på någon KS100, eller jo det har jag men aldrig någon med motorn kvar. :( KS50 med kuktank (eller punkross) har jag däremot haft flera stycken. Jättefula. :) |
Jag är fortfarande inne på det där med VW och idag så hittade jag den här på ett rätt otippat ställe:
http://i42.tinypic.com/23j6c1v.jpg Jag skall kolla upp den! :yes: |
Gör så :)
|
|
Var den inte lite väl rostig? :unsure:
|
Citat:
Jaa! http://i19.photobucket.com/albums/b2...flinos/wub.gif |
Citat:
|
Citat:
Jag har fortfarande inte fått besked, men när det kommer (eller om det inte kommer...) då jävlar. |
Citat:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:55. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson