Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Volvo 245 (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=34)
-   -   Jag har länge funderat på... (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=1050)

Tånagel 2009-04-21 23:52

jag har ägt tre stycken såna, fast blå
1 ks 50 och två ks 100
en med "kukatank"
den var skitful :D

men fan va bra de gick iallafall ks 100 när man var 14 och alla trimmade sina puch
då kom man där och wroomade om ändå :whistle:

Sven Hedin 2009-05-17 12:12

Citat:

Ursprungligen postat av Tånagel (Inlägg 43054)
jag har ägt tre stycken såna, fast blå
1 ks 50 och två ks 100
en med "kukatank"
den var skitful :D

men fan va bra de gick iallafall ks 100 när man var 14 och alla trimmade sina puch
då kom man där och wroomade om ändå :whistle:


Jag har tyvärr aldrig fått lägga vantarna på någon KS100, eller jo det har jag men aldrig någon med motorn kvar. :(

KS50 med kuktank (eller punkross) har jag däremot haft flera stycken. Jättefula. :)

Sven Hedin 2009-05-22 22:01

Jag är fortfarande inne på det där med VW och idag så hittade jag den här på ett rätt otippat ställe:

http://i42.tinypic.com/23j6c1v.jpg

Jag skall kolla upp den! :yes:

Östen 2009-05-23 00:41

Gör så :)

sås på slipsen 2009-05-23 01:05

http://i19.photobucket.com/albums/b2...os/dreggel.gif

Mröff 2009-05-23 10:06

Var den inte lite väl rostig? :unsure:

sås på slipsen 2009-05-23 10:32

Citat:

Ursprungligen postat av Mröff (Inlägg 44746)
Var den inte lite väl rostig? :unsure:


Jaa! http://i19.photobucket.com/albums/b2...flinos/wub.gif

Sven Hedin 2009-06-13 09:27

Citat:

Ursprungligen postat av Sven Hedin (Inlägg 42398)
Jag har länge funderat på att skaffa mig en sån här:



Vackert röd-orange, med ekerfälgar, luftkyld och... go. Jag tittade nyss på Blocket men där fanns bara en som var alldeles för modern. Jag måste nog ha en sån där!

Nu är det nära! Jag lär väl få besked i veckan som kommer. :)

Sven Hedin 2009-07-31 21:47

Citat:

Ursprungligen postat av Sven Hedin (Inlägg 45489)
Nu är det nära! Jag lär väl få besked i veckan som kommer. :)


Jag har fortfarande inte fått besked, men när det kommer (eller om det inte kommer...) då jävlar.

dr fotpall 2009-08-01 01:01

Citat:

Ursprungligen postat av Sven Hedin (Inlägg 47073)
Jag har fortfarande inte fått besked, men när det kommer (eller om det inte kommer...) då jävlar.

har någon berättat för dig att du är en sjuk, sjuk man, Sven?


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:55.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson