Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Filmtajm och tevesoffan (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Let's dance 2009 (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=1027)

Gullan 2009-03-22 07:48

Citat:

Ursprungligen postat av Kickan (Inlägg 41139)
Jag tror både juryn och danspartnern avskyr henne (Laila) innerligt, men hur skall hon kunna undgå att vinna?

Hennes danspartner tycker jag enbart är pinsam för han ser ut att äta upp henne med blicken hela tiden. Tror inte att han avskyr henne alls utan tvärt om.

Däremot förstår jag inte hur Mårrgan kunde åka ut sist? Om det är en tävling om vem som är bäst borde Magnus åkt ut och om det vore en tävling om vem som utvecklats mest borde Laila åkt ut. :unsure:

Fortune 2009-03-22 08:31

Citat:

Ursprungligen postat av Gullan (Inlägg 41143)
Hennes danspartner tycker jag enbart är pinsam för han ser ut att äta upp henne med blicken hela tiden. Tror inte att han avskyr henne alls utan tvärt om.

Däremot förstår jag inte hur Mårrgan kunde åka ut sist? Om det är en tävling om vem som är bäst borde Magnus åkt ut och om det vore en tävling om vem som utvecklats mest borde Laila åkt ut. :unsure:

Svenska folket håller visst inte med.

Gullan 2009-03-22 09:45

Citat:

Ursprungligen postat av Fortune (Inlägg 41146)
Svenska folket håller visst inte med.

Svenska folket är okunniga och väldigt partiska. :yes:

Mröff 2009-03-22 09:53

Jag kan inte bestämma mig och Lailas danspartner är så där hundvalps-heterokär eller om han är bög (som många dansare är).

Vänlige Viktor 2009-03-22 20:42

Citat:

Ursprungligen postat av Gullan (Inlägg 41143)
om det vore en tävling om vem som utvecklats mest borde Laila åkt ut. :unsure:

Jag som tycker att Laila är mest utvecklad. :p

Gullan 2009-03-22 20:45

Citat:

Ursprungligen postat av Vänlige Viktor (Inlägg 41203)
Jag som tycker att Laila är mest utvecklad. :p

Det gör juryn och svenska folket också. :p

Nu kom jag just på varför Magnus är kvar... Tony har en serious crush på hans rumpa och glömmer aldrig lyftet. Så måste det naturligtvis vara.

Mröff 2009-03-22 21:03

Det är mycket rumpa i Let´s dance.

Laila visar rumpan för tittarna, och Magnus skakar jämt rumpan för Tony.

Undrar om killarna i tevesoffan får bånge av Lailas rumpa. Att Tony får det under domarbordet råder det nog däremot ingen tvekan om.

Fortune 2009-03-22 21:15

Citat:

Ursprungligen postat av Gullan (Inlägg 41204)
Det gör juryn och svenska folket också. :p

Nu kom jag just på varför Magnus är kvar... Tony har en serious crush på hans rumpa och glömmer aldrig lyftet. Så måste det naturligtvis vara.

Magnus låg ju sist efter att juryn hade röstat i fredags, så det är svenska folket som har röstat honom kvar.

Kickan 2009-03-22 21:22

Jag erkänner att svenska folket och ni uppenbarligen ser något annat med Laila än vad jag ser. :(

Mröff 2009-03-22 21:34

Det måste kännas lite dramaturgiskt bra för TV4.

Laila = flashiga musikkvinnan som dansat förr

vs.

Magnus = jordnära gigantiska myskillen som arbetar sig upp underifrån när det gäller dans.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 14:31.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson