![]() |
Jag tycker äldre karlar verkar ha svårare att få upp behån snabbt...
|
Jag brukar nog bara dra upp den, eller möjligen ner den. Det beror nog lite på modell. Det är samma med trosor. Fast dom går ju istället att dra sidledes. Uppåt är ju ingen direkt hit.
|
Citat:
Jag vill nog hävda att det inte nödvändigtvis är så okomplicerat, särskilt som andra handen kanske är fingerfärdig på annat vis. Men män, you know best. I övrigt trodde jag tyngdlöshet skulle appellera till de flesta äldre kvinnor, behövs kanske ingen behå då.. |
Citat:
|
Framknäppta behåar kan ställa till det för vilken karl som helt. :p
|
Citat:
|
Citat:
|
Vore det inte praktiskt med kardborreband på bysthållarna? Tycker att dom där krokarna kan vara himla fippliga.
|
En variant är att ta fram stora saxen. Fast då lär hon väl skrika i högan sky (på ett lite ovälkommet sätt då..)
|
|
Gratulerar, använde du spik eller skruv?
Själv går att förbereder mig inför att skruva upp en hängare som det står "hund" på. Den skall vara i hallen. Sådant måste förberedas noga. Undrar om jag har rätt utrustning hemma? |
Glöm inte att kolla om det behövs plugg också :)
|
Buttplugg :)
|
Citat:
|
Färgen på pluggen avgör ju storleken, bruna är ju rätt stora :unsure:
|
Jag använde nog helt vanligt plugg plus skruv. 5.5 och 6 mm koromant.
Har någon ens här den elementära kunskapen om praktiska ting? Okej, min diskmaskin är sönder, ring snuten. |
Nä, du är nog tyvärr ensam om att vara praktisk.
Är rädd att ingen här klarar av att borra upp en hylla, ta en bild där personen ser kvasiintellektuell ut och posta den. |
:lol:
|
Jag har fått order att skruva upp en ny sänglampa ikväll. Finns det något intresse för en bild där jag ligger i en sexig pose på sängen framför lampan? :unsure:
|
Ser jag kvasiintellektuell ut nu också? Det var värst, är det förekomsten av böcker som känns lite elitistisk och hotfull?
Tänkte bara att jag skulle föreviga dagsverket med webkameran men det blev tydligen för mycket för somliga. |
Jag missade bilden och nu känns det som att ha blundat när Kungen visade lite för mycket i Sverige Runt 1997.
|
Det här missade du:
-En gitarrhals (ostämd) -En stringhylla -En vanlig lampa -Ett ansikte som råkade tillhöra mig Men vad är en bal på slottet ändå.. |
Nu i afton så har jag värmt loss ett kärvande knutkors på en kardanaxel.
Det satt oerhört hårt och det var bara genom uppbådande av all min samlade händighet som det gick att få loss skiten. Den lilla smala kartongen, den som ligger uppe på rören, den innehåller speciella kardanrenoveringsgrejor som jag skall klämma dit med hjälp av en hydraulpress. http://i43.tinypic.com/23mv346.jpg |
Har du 830 eller 840 färg på lysrören i armaturen? :)
|
Citat:
Jag misstänker att det är 840 för jag fick med mig en kartong ifrån en statlig gymnastiksal. :) |
Vet ni, jag har tuuuuusen såna där stringhyllor uppe hos mig. Men dom har aldrig fungerat som några vidare fittöppnare.
|
Citat:
Fittan var redan vidöppen. |
Jag har nu raderat ett antal OT-inlägg.
Topic please! /C |
Okej men varför kvarstår en massa inlägg om en bild som tom är bortplockad?
|
Citat:
Den var ju en bra bild, med en massa relevanta svar. |
Citat:
Man får gärna tycka att jag ser ut hur som helst men om man medvetet vantolkar bildinnehållet in absurdum blir det bara tröttsamt och tendensiöst. |
Citat:
Kallar du henne fittan när du t.ex. ringer? Tjena Fittan! |
Citat:
|
Jag satte upp en boxningssäck i taket med betongexpanderbultar. Nu är säcken nedtagen men bultarna pekar ju ut ur sina hål som två grå maskar. Hur gör jag för att få ut dem? Måste jag såga av dem och slipa ned?
|
Du har alltså en kraftig uppsättningsanorning i taket till ingen nytta, och nu vill du eliminera den?
Varför inte sätta upp något annat som medför hård belastning istället? Så har du inte satt in expandrarna förgäves. |
Jag tror att ifall du slår upp skruvarna i taket, så att det slutar spänna, så kan du med lite tur kanske lirka ut bultarna genom att vrida och ha dig en stund. Annars så kan du ju säkert knacka in såpass mycket att du kan spackla över hålen med grejorna kvar där inne.
|
Sätt upp något annat upphetsande istället..synd att förstöra en fin krok.
Någon slags sittannordning i gungmodell kanske. |
Citat:
Citat:
Citat:
|
Beräkna krukans volym
Jag ska köpa blomjord...
Jag har en kruka som är 29 cm i diameter, och 25 cm hög. Hur beräknar jag krukans volym? Bottenplattans yta x höjden? Hur beräknar jag bottenplattans yta dårå? :dummajag: |
Citat:
pi * r^2 * höjden :kaffe: |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:48. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson