![]() |
Citat:
Och ja det verkar som att DJ's är en homogen grupp. Inget namn utan bara "den där DJ'n". Ett kött...hehe. |
Citat:
I mitt fall var det mer slumpar. Det bara bleeeev så som det heter. Ett par gemensamma intressen och ja, sen var det träff och knull. Kan inte heller tänka mig att lägga upp mig på/under/efter en spelning sådär. Funkar inte så. Hmm har vi ingen groupie på forumet? Intressant frågeställning där. :) |
Jag har aldrig knullat med en känd musiker...:(
|
Någon halvkänd när jag var ung samt en jag skäms över som är känd och patetisk nu.
Fast då var han ung och okänd. |
Slutsatsen är i alla fall att kvinnor inte skall klaga på att folk uppfattar dem som slampor så länge de uppför sig så.
Bodde ett tag i samma trappuppgång som några kända musiker. Vet inte hur många lördag- och söndagsmornar som man möttes av någon bimbo som stapplade ut, med kletigt smink och sperman rinnande utefter benen. Vecka efter vecka. Vad trodde dom? Hate to say I told you so. Vet även att samma musiker numer håller sig med ett förråd med abortpiller i medicinskåpet. Praktiskt. |
Äääh nu sa jag ju samma sak som herrn ovanför. *trött och går fan och lägger mig nu* :skamsen:
|
De kanske bara var ute efter att ha sex med en känd musiker?
Är själv mycket restriktiv med att kalla folk slampa, oavsett om de är man eller kvinna. Tycker nog musikerna verkar vara ett gäng skithögar. Nog för att det må vara behjärtansvärt att ha dagen efter-piller i skåpet hemma om en sitution skulle uppstå och tjejen vill ta dem, men de skulle kanske först satsa på preventivmedel ämnat för dem själva. |
Folk får väl gärna vara slampor för min del, oavsett om de är män eller kvinnor, men är du en slampa så är du det. Lägger man upp sig bara för att en person är känd så får man nog leva med epitetet.
Dessvärre tycks det vara en ganska unikt kvinnlig specialitet. Visst männen är väl cyniska men jag föraktar brudarna mer, för att de finner sig i att vara spermabehållare. |
Går det inte att vara vettig i skallen och känd musiker?
|
Citat:
Det är anledningen till att många mest umgås med andra som är "kända" eller folk som de kände redan innan. Men ja, jag tror nog att de flesta faller för frestelserna. Kola, brudar, fria inträden. Men sedan går väl de flesta vidare. Helt enkelt för att de föredrar riktiga människor. Men jo, återfall förekommer nog rätt ofta. För att det går, och att människor är opportunister. |
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:52. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson