Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Brott och straff (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=50)
-   -   OBSklassen och kriminaliteten (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=826)

sås på slipsen 2009-02-09 16:45

En bit från mig har man hittat en död känguru längs vägen.

Jag anar oråd. Detta kan vara riktigt stort...

Mröff 2009-02-09 19:05

WTF...det där låter som grov kriminalitet är inblandad. Du måste forska i frågan, och återkomma med fler informationer om kängrun.

CodeMAN 2009-02-09 19:11

Nää, knappast. Den har flytt Australien i panik bara, så enkelt erre.

selma 2009-02-09 21:30

Citat:

Ursprungligen postat av Mröff (Inlägg 31167)

Påminner om när Selma kastade en sten genom fönstret på polisstationen och ringde och angav sig själv.

Måste du påminna om den grejen :skamsen:





;)

Mröff 2009-04-11 23:04

Idag träffade på en sådan där "Outlaws ". En lite pösig muskel-öldrickande-snubbe (stor och tränad men med en hinna maltfett), som hade tatuerat i datumet 2006-06-12 med stora svarta bokstäver på ena underarmen.

Jag frågade vad det var för speciellt datum, och då svarade han att det var när han mist oskulden.


Undrar vad det var för oskuld?

Naturligtvis hamnade vi i slang med varandra, och han berättade att hans förra hus "råkat" brinna ner, och att han nu höll på att bygga nytt.

CodeMAN 2009-04-11 23:07

Citat:

Ursprungligen postat av Mröff (Inlägg 42378)
Naturligtvis hamnade vi i slang med varandra...

Hoppas att du, i liknande situationer, berättar att du känner den turkiska maffian... :cool:

Mröff 2009-04-11 23:13

Citat:

Ursprungligen postat av CodeMAN (Inlägg 42379)
Hoppas att du, i liknande situationer, berättar att du känner den turkiska maffian... :cool:

Ville inte skrämma stackaren...:cool:

Fortune 2009-04-11 23:16

Citat:

Ursprungligen postat av Mröff (Inlägg 42378)
Idag träffade på en sådan där "Outlaws ". En lite pösig muskel-öldrickande-snubbe (stor och tränad men med en hinna maltfett), som hade tatuerat i datumet 2006-06-12 med stora svarta bokstäver på ena underarmen.

Jag frågade vad det var för speciellt datum, och då svarade han att det var när han mist oskulden.


Undrar vad det var för oskuld?

Naturligtvis hamnade vi i slang med varandra, och han berättade att hans förra hus "råkat" brinna ner, och att han nu höll på att bygga nytt.

Vilken tur att det inte var jag, för den dagen hade jag fullt upp med att fira en nittonåring. :tihihi:


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 08:30.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson